ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד ג מחשבון

אחת מפוליסות ביטוח הרכב הנפוצות והפופולאריות במיוחד היא פוליסת ביטוח צד ג´. מדובר בפוליסת ביטוח הנפוצה בעיקר בקרב ציבור בעלי הרכבים הישנים או הרכבי הדו גלגליים. עיקרה של פוליסת הביטוח הזאת היא מתן הגנה וכיסוי במקרה של גרימה של נזק ברכוש של גורם שלישי בתאונה. למשל, במקרה שנסענו לאחור ולא שמנו לב וגרמנו לנזק לרכב יוקרתי מסוג מרצדס מנהלים או אפילו הרסנו עמוד של תמרור או עצם השייך למע"צ. ללא ביטוח צד ג´ נהיה חשופים לתביעת פיצויים שעלולים להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

ממה מורכב מחירה של פוליסת הביטוח
כמו בכל ביטוח רכב גם פוליסת ביטוח צד ג´ מגלמת בתוכה את הסיכון אותו לוקחת חברת הביטוח עבור האפשרות שבעל הביטוח יירצה לממש את הפוליסה. לכן, פוליסת הביטוח מורכבת מגילו של הנהג, הוותק שלו על הכביש, היסטוריית ההרשעות והתביעות שלו כלפי חברת הביטוח ועוד. ככל שהסיכון שחברת הביטוח לוקחת קטן יותר כך מחירה של הפוליסה נמוך יותר ולהיפך.

מי עושה ביטוח צד ג´
בשונה מפוליסת ביטוח חובה, פוליסת ביטוח צד ג´ היא איננה בגדר חובה, ובעלי רכבים אינם מחויבים לרכוש אותה על פי חוק. לעומת זאת הפוליסה הזאת מתאימה לבעלי רכבים המחזיקים בשווי נמוך באופן כזה שלא משתלם לנהג לבטח אותם בביטוח מקיף. כיום שינם הרבה חברות ביטוח שמציעים פוליסה כזאת, ונהוג לרכוש אותה ביחד עם פוליסת ביטוח חובה.

מה לגבי השתתפות עצמית
בפוליסת הביטוח צד ג´ ישנו סעיף הנקרא השתתפות עצמית. הסעיף הזה מסדיר את הסכום אותו משלם הנהג במקרה של נזקים קטנים שלא משתלם לחברת הביטוח לטפל בהם, ונומע מקרים של תלונות שווא ונזקים במתכוון. תחום זה נקרא הונאות ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר