ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סוכני ביטוח רכב

סוכנים לביטוח רכב הם מתווכים בין המבוטחים לחברת הביטוח שעימה הסוכן בקשרים מקצועיים. לכל חברת ביטוח ישנם סוכני ביטוח רכב, שתפקידם העיקרי הוא להגיע אל כל אותם לקוחות פוטנציאלים מבחינתם, ולהציע להם חידוש ביטוח רכב או עריכת ביטוח רכב. אותם סוכני ביטוח שבאים במגע עם הלקוחות אמורים לשבות את המבוטחים בהצעות משתלמות אל מול המתחרים לאחר עריכת סקר שוק. שכרם של אותם סוכני ביטוח רכב מורכב מעמלות על הפרמיות עליהן הם מחתימים, לכן ישנו ניגוד אינטרסים קל בין הצורך להיות הכי זול ואטרקטיבי בשוק אל מול הפרנסה.

שני צדדים למטבע
סוכני הביטוח יכולים להגיע עד לבית או למשרד כדי לאסוף לקוחות פוטנציאליים, וגם לשמר את קשרי הביטוח בדרך זו במשך זמן השירות. אותם סוכנים מוכשרים להעניק מענה לביטוח רכב הרצוי על פי תקציב ויכולת כלכלית, וגם לענות על כל שאלה שקשורה בביטוח רכב בכל זמן נתון כמעט (אלא אם זה בשעות הערב או סופי שבוע וחגים). כאן נכנסת לתמונה האפשרות לזמינות רבה יותר אצל נציגי חברות הביטוח שבמוקדים משך כל שעות היממה. בנוסף, איפה נמצאת ההטבה, אם בכל זאת אפשר למצוא הצעות מחיר ביטוח רכב יותר זולות אצל הביטוח הישיר?

סוכני ביטוח מול ביטוח ישיר
הדילמה קשה, אבל יכולה להפטר מהר מאוד. קודם כל- עורכים סקר מחירים בין חברות הביטוח. שנית, רצוי לעמוד היכולת להיות זה שיוצר את הקשר השוטף מול הביטוח, או שהסוכן ממילא מרכז את כל מגוון הביטוחים שלכם ובין השאר גם את הביטוח לרכב (זה מתקזז ויכול להיות שהמחירים צונחים).

פוליסה זולה יותר?
אז מי יותר זול? אם לא משווים מחירים, לא יודעים – אין כאן אמת אחת ברורה. סוכני ביטוח יקזזו מעמלתם כדי לצרף לחברת הביטוח כמה שיותר לקוחות מבין ידיהם. ברוב המקרים ההצעות בביטוח ישיר זולות יותר, מהירות (מיידיות) ממילא ואפשר לעשות אותן גם ברגע האחרון.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר