ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח צעיר

אתם נהגים בין הגילאים 17-24 ולא מבינים למה אתם זקוקים לשלם כל כך הרבה דמי ביטוח? מדוע לשלם את הביטוח המקיף אם הוא אינו חובה (תרתי משמע)? ואיך אפשר להוזיל אותו? ראשית, טוב שאתם קוראים חומר בנושא, משום שזה עשוי לפקוח מעט את העיניים במיוחד אם בחרתם בדרך של ביטוח רכב אונליין. שנית, לא משנה כמה נהגים זהירים אתם כרגע, הסטטיסטיקה מראה כי בני גילכם נוהגים לתבוע את חברות ביטוח רכב (מה שאומר שכנראה ישנן הרבה יותר פגיעות ונזקים שצריך לתקן), ולכן חברות הביטוח לוקחות מקדם כספי ממבוטחיהן.

מה זה ביטוח נהג צעיר?
צעירים בני 17-21 או 24 שיש להם כבר רישיון, יאלצו לשלם תוספות ביטוח שנובעות מההוצאות הפוטנציאליות במקרה של תביעה. סכומי הכסף נקבעות בכל חברת ביטוח באופן שונה על פי הערכות הסיכון הפרטיות שחברת הביטוח עושה, ועל כן ישנם שינויים בין המחירים שחברות הביטוח תצענה למבוטחים צעירים. בנוסף, הערכות הסיכונים כוללות פרמטרים של גיל, ולכן חלק גורסות כי נהג מעל לגיל 22 "פחות מסוכן" ולכן ישלם פחות, וחלק גורסות כי הסיכון נשאר עד גיל 24.

מדוע לרכוש ביטוח מקיף?
דווקא משום הסיכון הגדול יותר של הנהגים הצעירים להיות מעורבים בתאונות דרכים, חשוב להם לעשות ביטוח רכב. לולא ביטוח רכב, היו מתקשים לשלם את הפיצויים עבור הנזק לרכב, רכישת רכב חליפי או תשלום לצד שלישי שיתבע אותם בגין פגיעתו ברכושם.

איך להוזיל ביטוח צעיר?
לעתים רצוי לחכות למבצעי ביטוח תקופתיים כמו למשל בתקופת תחילת הלימודים במוסדות האקדמיים, או לחכות למבצעים גורפים בין החברות המתחרות. מצד שני, בדרך כלל אין את הפריווילגיה הזו לחכות עד שיהיה מבצע (כי חייבים ביטוח רכב אם רוצים לתבוע על נזק במהלך תוקף הביטוח), לכן חשוב להשוות מחירי ביטוח רכב בין החברות ולבחור במשתלם ביותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר