ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מיוחד לחיילים

חברות ביטוח הרכב עושות כל שביכולתם על מנת להיות יותר אטרקטיביות מאשר המתחרות שלהן ולמשוך כמה שיותר צרכני ביטוח אליהן. כל בעל רכב במדינת ישראל זקוק לחברות הביטוח לפחות פעם בשנה, שכן החוק הישראלי מחייב כל בעל רכב לרכוש עבור רכבו ביטוח חובה לרכב. נסיעה ללא ביטוח חובה לרכב נחשבת לעבירה על החוק ומומלץ מאוד להימנע ממנה, הן מבחינה משפטית והן מטעמי בטיחות עצמית. הרי לא תרצו לשאת בהוצאות הרפואיות הכבודות כתוצאה מתאונת דרכים נכון?

מדוע ביטוח נהג צעיר יקר כל כך
ידוע לכל שביטוח נהג צעיר הוא אחד מביטוחי הרכב היקרים ביותר שיש. זאת משום שחברות הביטוח סבורות, ואפילו די בצדק, שנהגים צעירים מועדים להיות מעורבים ביותר תאונות דרכים מאשר נהגים וותיקים. נהגים צעירים הם חסרי ניסיון על הכביש ובדרך כלל סובלים מעודף ביטחון עצמי שגורם להם לקחת סיכונים מיותרים על הכביש. זו הסיבה שמחירי ביטוח רכב לנהג שטרם מלאו לו 24 שנים יקרים בהרבה מביטוח רכב סטנדרטי.

מה זה ביטוח חיילים?
חברות ביטוח הרכב מבינות שביטוח נהג צעיר עלול להיות הוצאה כבדה מאוד עבור משפחות רבות ולכן יצאו במבצע המציע ביטוח לחיילים. היות וחיילים צעירים אינם עושים שימוש ברכב במהלך השבוע, ונוטים לעשות שימוש ברכב רק בסופי שבוע, ביטוח רכב לחיילים עוזר להוזיל את מחיר הביטוח למשק הבית.

היכן ההוזלה בביטוח חיילים
לפי תנאי הביטוח נהג שגילו נמוך מ24 שנים רשאי לנהוג ברכב רק בסופי שבוע. באופן הזה חברת הביטוח מצמצמת את הסיכונים הכרוכים בשימוש של נהג צעיר ברכב בצורה משמעותית, מפני שהיא מצמצמת משמעותית את מספר הימים בחודש בו הרכב ננהג על ידי נהג צעיר שנחשב למסוכן יותר עבורה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר