ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כמה עולה ביטוח חובה?

 השאלה הכי נפוצה כיום בקרב לקוחותינו היא: "כמה עולה ביטוח חובה אצלכם?". שאלה זו הופכה יותר ויותר שגורה ונפוצה בקרב לקוחות ביטוח החובה בישראל וזאת בעיקר תודות לשינויים הרגולטיביים שקרו בארץ בשנים האחרונות בענף ביטוח הרכב בכלל וביטוח החובה בפרט. אותם שינויים שמו את צרכני ביטוח הרכב במרכז העניינים ואיפשרו להם להרגיש "מחוזרים" על ידי חברות הביטוח אשר חושקות בהם ומפטמות אותם בהתאם. חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח בישראל רודפות אחר לקוחות ביטוח החובה בישראל ומנסות לשכנע אותם כי פוליסת הביטוח של החברה היא הפוליסה לה הם זקוקים.

 אז מה התשובה בכלל לשאלה הזו?
אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו! התשובה הברורה והחד משמעית היא שלכל רכב יש בכל רגע נתון מחיר שונה אצל כל חברת ביטוח – מחיר שיכול להשתנות מחר או מחרתיים ואף להכפיל את עצמו או ההפך. טווח המחירים ותכיפות השינויים לעיתים מזכירים לנו את תצוגות עליות השערים וירידות השערים בבורסה. לזה קוראים: שוק חופשי או ליברליזציה של שוק הביטוח. מי שמכיר את השוק יודע כמה רגולטיבי ומעיק הוא היה לפני כמה שנים. מחירי הפוליסות היו נקבעים מראש וכך גם התחרות כמעט ולא היתה קיימת.

 אז איך בעצם יודעם כמה עולה ביטוח חובה לרכב?
הדרך היחידה היא מאוד מאוד פשוטה וברורה. עליכם להיות עם היד על הדופק בימים הקריטיים שלפני חידוש פוליסת ביטוח חובה לרכב. עליכם להתקשר אל מספר חברות ביטוח או סוכנויות ביטוח רכב אשר מתמקצעות בתחום ביטוח הרכב וידועות ככאלו עם שירות הוגן ויעיל המשולב עם מחירי פוליסות ביטוח הוגנות וכדאיות גם כן. שילוב כזה הינו שילוב מנצח – שילוב אשר עמו תרצו להמשיך הרבה שנים. רק זכרו שגם בשנה הבאה כדאי מאוד להשוות שוב את מחירי הפוליסה. השוואה חוזרת תאפשר לכם לוודא שגם השנה אתם מקבלים פוליסה משתלמת.כאשר מתייעצים עם איש מקצוע חשוב לוודא כי הוא בעל הסמכה מתאימה לכך כמו סיום קורס סוכן ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר