ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח נהג צעיר מחיר

רבים מתבלבלים בין ההגדרות של נהג צעיר מול נהג חדש. יש ביניהם אמנם מכנה משותף – בדרך כלל הגיל, אולם חברות הביטוח מחילות על אותן שתי קבוצות נהגים מחירים גבוהים יותר משל הנהג הממוצע, ולא לכולם ידועה הסיבה לכך, למרות שידוע ש"כל ההתחלות קשות", וכאן – מדובר בתשלום כלכלי שלא תמיד הנהג הצעיר יכול לאפשר לעצמו – היות והוא בגיל תיכון, צבא או לימודים. התשלום היקר יחסית בביטוח עוד לפני שהנהג הראה היסטוריית תביעות ביטוח רכב קודמות חל בגלל הערכות סיכון עבור הנתונים שהוא מציג (של הנהג והרכב).

מדוע המחיר לנהג צעיר יקר?
ישנן שתי סיבות עיקריות לייקור המחיר של ביטוח רכב לצעירים: הראשונה היא העניין שלעתים אין היסטוריית ביטוח לאותו נהג כי מעולם לא היה בעל הפוליסה ולא היה ניתן לתבוע את הנהג אלא את בעל הפוליסה. במקרה כזה חברת הביטוח תנהג בו בחשדנות ותדרוש מחיר לא זול, והשניה היא העניין שהנהג הצעיר נכנס על פי גילו לסטטיסטיקה מצערת של תאונות דרכים שקורות דווקא בגיל זה, וחברות הביטוח אינן מעוניינות להפסיד את מיטב כספן לתביעות אלו, להיפך.

איך ניתן להוזיל מחיר ביטוח נהג צעיר?
עבור אותו קהל יעד של מבוטחים, חברות הביטוח יצרו תנאים נוחים יותר לתשלום דמי הביטוח: ניתן לשלם ביטוח עבור תקופה רצופה של שנה – ולשלם יותר, ומצד שני, חברות הביטוח מציעות תנאים תחרותיים להכנסת הביטוח לתוקף רק כשמשתמשים ברכב, וזאת על ידי שליחת SMS לחברת הביטוח בכל שעה במהלך היממה, אולם יד לשים לב כי זה בעיקר לביטוחים כמו מקיף וצד ג´ ולא לביטוח חובה, שעליו להיות תקף כל הזמן.

מה עושה נהג בגיל 23?
היות ואין תקנה מיוחדת המגבילה את הגיל המקסימלי העונה להגדרה של "נהג צעיר", חברות הביטוח קבעו כי הוא יכול להיות עד גיל 21 או עד לגיל 24. איך קובעים? כל חברת ביטוח עושה הערכות סיכון משלה. לכן, מי שהינו נהג בגיל 23 יפנה לחברת הביטוח שתגדיר נהגים צעירים עד לגיל 21.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר