ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוחים לרכב מחירים

בתקופה שבה מחירי המוצרים עולים והמשכורת נותרת בעינה, אנחנו שמים לב באשר לכל ענייני ההוצאות השנתיות שלש לנו באופן אישי או בבית. בין אותן ההוצאות, נמצא ביטוח רכב, או יותר נכון – שלושה ביטוחים שנכללים תחת אותה הכותרת. אלו הם ביטוח חובה ומקיף לרכב וגם ביטוח צד ג´. רוכשים את כל השלושה, צפויים להוצאה ניכרת בגובה אלפי שקלים מדי שנה. נכון שישנו מנגנון משומן של חברות ביטוח למשוך אליהן לקוחות עם המבצעים האלו והאחרים, אולם מה באמת ישתלם לכל אחד לרכוש?

"שמעתי שהביטוח ב.... הוא הכי זול..."
הפרמטרים לחישוב תעריפי ביטוח בכל חברת ביטוח קבועים ואינם משתנים; מה שמשתנה אלו הנתונים שנכנסים לפרמטרים הללו – פרמטרים שקשורים ברכב עצמו ובנהגו. בין הפרמטרים נמדדים גילו של הנהג ומינו, ותק רישיון הנהיגה שלו, היסטוריית שלילת רישיון נהיגה או היסטוריית הרשעות ביטוח בשלוש השנים האחרונות. לגבי הרכב-  בודקים את דגם הרכב, מיגון וכריות אויר, נפח מנוע ועוד. אצל כל נהג ונהג הפרטים משתנים, וזו הסיבה שמחיר הביטוח עשוי להשתנות בהתאם ולא יכול להיות זול בדיוק כמו של השכן אפילו אם הוא עשה באותה חברת ביטוח ויש לו נתונים דומים.

איך בודקים מחירים לחברות ביטוח?
אם פעם השיטה לבדיקת מחירי הביטוח הייתה להותיר את העבודה לסוכן הביטוח ולסמוך עליו, היום העבודה נעשית בידי המבוטח עצמו שבוחר את הביטוח שלו. את המחירים בודקים באופן מקוון – כך שהכול זמין 24 שעות ביממה – מזינים פרטים לטופס מקוון, ומצפים לטלפונים מנציגי חברות הביטוח בתוך זמן קצר.

איך ניתן להוזיל את המחירים לביטוח רכב?
המחירים יכולים לרדת, וזה תלוי בכם. העניין, האם זה רצוי? המפתח תלוי בכם. אם אתם מעוניינים לשלם פחות בהוצאות החודשיות את דמי ההשתתפות, או יותר ואז בזמן שבו תיאלצו להפעיל את הביטוח דמי ההשתתפות יהיו נמוכים יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר