ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חשיבות השוואת מחיר ביטוח הרכב

אחד הדברים המאפיינים חברה דמוקרטית מערבית מתקדמת היא צרכנות נכונה ונבונה, שמתאפיינת בהשוואת מחירים. מומלץ מאוד לעשות השוואת מחירים כמעט בכל תחום צרכני כלשהו, ועולם ביטוח הרכב אינו שונה משאר תחומי הצרכנות השונים. תפקידה של המדינה הוא לדאוג לשמור על כללי תחרות הוגנים כלפי הצרכן, ומניעה של מונופולים ותאגידי ענק בעלי בעלות צולבת, והיד הנעלמה של השוק תעשה כבר את שלה גם במחירי ביטוח רכב.

כיצד מוזילים את מחירי הביטוח
על מנת לצמצם את עלויות הביטוח הגבוהות שאנו משלמים מדי שנה על הזכות להחזיק רכב פרטי וליהנות ממנו, חשוב לבצע צעד ראשוני ובסיסי ביותר. כלומר, לא לקנות דברים שאנו לא צריכים. מה זה אומר? ישנם הרבה פוליסות ביטוח רכב כמו ביטוח מקיף, שמעניקים הרבה מאוד כיסויים שונים ומשונים. רובנו לא טורחים לבדוק את סעיפי הפוליסה וייתכן שאנו רוכשים דברים שעלולים להיות מיותרים עבורנו. בדיקה קצרה וצמצום של מספר סעיפים יכולה להוזיל את עלות הפוליסה בכמה מאות שקלים בשנה.

כיצד רוכשים פוליסת ביטוח בזול?
ישנם שתי דרכים מקובלות לרכוש פוליסת ביטוח רכב מכל סוג. דרך סוכן ביטוח או ישירות דרך חברת הביטוח עצמה. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות כאשר רכישה של ביטוח חובה דרך סוכן ביטוח, או כל ביטוח אחר לשם הדיון, היא יקרה יותר משום שהיא כוללת את עמלת הסוכן.

סוכן ביטוח או חברת ביטוח?
לעומת זאת הרבה אנשים סבורים כי השירות אותו הם מקבלים מסוכן הביטוח הוא טוב לאין שיעור מאיכות השירות אותו הם מקבלים מחברת הביטוח. כאשר עובדים מול חברת הביטוח עובדים בכל פעם מול נציג אחר, והשירות אינו אישי ואינו אחיד. יש אנשים שמעדיפים אם כך לשלם יותר ולקבל שירת טוב יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר