ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ביום שישי

יש מי שנהנה כיום בתחום ביטוח רכב מן ההתאמות השונות שמאפשרות ניצול כלכלי יעיל בביטוח. לדוגמה – דתיים שלא משתמשים ברכב בשישי- שבת, ולכן גם לא משלמים בעבור ביטוח מקיף לרכב בימים אלו בחודש. הדבר מפחית במחיר הביטוח לרכב. אולם מה קורה כאשר למשל עולה הצורך להשתמש ברכב ביום שישי? כשישנה החרגה מסוימת בביטוח רכב, לא ניתן לפעול אחרת ממנה. מצד שני, הסדר מראש מול חברת הביטוח יוכל להבטיח את העניין אפילו באופן חד פעמי. ישנם עוד שימושים יוצאי דופן ברכב שאינם כלולים בביטוח, שמצריכים עשיית ביטוח באופן חד פעמי ביום שישי.

כשהילד רוצה להשתמש ברכב ביום שישי...
יש לא מעט הורים לבני תשחורת שהוציאו לא מזמן רישיון, אולי הם אפילו בצבא כיום ומעוניינים לנסוע ברכב של ההורים, רק בסופי שבוע. מה עושים? האם משנים את ההגדרות בביטוח ומעלים את המחיר באורח רב רק בשביל שהילד יוכל להשתמש ברכב כארבע פעמים בחודש? ישנו פתרון לביטוח רכב לנהגים צעירים, כמו למשל ביטוח לחיילים בסמס.

רכישת רכב ביום שישי
יום שישי הוא יום הסידורים, ולא בכדי מתבצעות בו גם רכישות רכבים יותר מאשר בשאר השבוע. ומה מתברר? לאחר הרכישה, לא ניתן לנסוע ברכב, אלא אם יש בו ביטוח חובה תקף לאותו הנהג. לכן, רצוי להתקשר לחברת הביטוח (אפשר אפילו באותו יום בשעות הפעילות), וליצור ביטוח רכב – לפחות ביטוח רכב חובה – בחברת הביטוח המועדפת.

איך בוחרים ברגע האחרון?
עושים עבודת הכנה לא מחייבת: מזינים פרטים בטופס המקוון לצורך השוואת מחירים. לאחר הזנת הפרטים , נציגים מחברות ביטוח שונות יוצרים קשר בתוך זמן קצר וניתן לברר מראש את הפרטים הרלוונטיים או לקבוע תחילת כניסה לתוקף של ביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר