ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מונית

ביטוח למכונית הינו דבר חשוב ביותר מכיוון שבעת התאונה הפוליסה מכסה את רוב ההוצאות הרפואיות ואת הנזק שקורה. כמובן שהכל תלוי בסוג פוליסת הביטוח שהנך משויך אליה.
במקרה של תאונה הנך מחויב להחליף פרטים עם נהג הרכב השני שהשתתף בתאונה.
בנוסף לרישיון נהיגה , שם חברת הביטוח ומספר הפוליסה מומלץ לצלם את החלק שנפגע בעת התאונה.

ביטוח מכונית פרטית עולה פחות מאשר ביטוח מונית מכיוון שהסיכון להיחשף לתאונה ולתביעה נמוכים יותר ובנוסף , המונית נחשבת לכלי עבודה של הנהג והסעת נוסעים הינו מקור הפרנסה שלו. מונית נוסעת יותר מכל מכונית רגילה והנהג נמצא יותר שעות על הכביש והוא חייב לדאוג לביטחון של הנוסעים שלו.

היות ונהגי מוניות עובדים בשעות הלילה ונוסעים למקומות מסוכנים הביטוח שלהן מתייקר.
מונית נחשבת מבחינת הביטוח לכלי רכב פרטי לא ציבורי אך למרות זאת הביטוח חובה והביטוח מקיף גדולים פי שלושה מביטוח רכב פרטי רגיל.
יש שיטענו שנהגי מוניות מקצועיים וזהירים יותר בכביש מפאת הימצאותם בכביש רוב שעות היום , היות וזה העיסוק העיקרי שלהם.

באתרנו ריכזו בעבורכם מידע אודות סוגי הביטוחים השונים לרבות סקר שוק של ביטוחים מחברות שונות שאתם רק תצטרכו לבחור לכם את הפוליסה. השאירו פרטים באתר שלנו ואחד מנציגנו המקצועיים יחזור אליכם ויתאים לכם את פוליסת הביטוח המתאימה למכונית ולצרכים שלכם.

 

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר