ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב בגילאים שונים

טווח המחירים של ביטוח רכב מושפע ממספר פרמטרים שונים, כמו למשל דגם הרכב, עיר ואזור מגורים של נהג הרכב, גיל, היסטוריית תביעות של הנהג את חברת הביטוח כמו גם טביעות קודמות של הנהג. גיל הנהג הוא בין הגורמים המרכזיים אשר משפיעים על מחיר ביטוח רכב, כי באופן סטטיסטי הגיל משפיע על הסיכוי להיות מעורב בתאונת דרכים. ככל שגילו של הנהג מבוגר יותר כך רמת הניסיון שלו על הכביש גבוהה יותר ומכאן שסיכויו לבצע תאונה או אולי להיקלע אליה הם לרוב קטנים יחסית.

ביטוח נהג חדש/צעיר
נהג חדש הוא בעל רישיון בפרק זמן שהוא מתחת לשנתיים, לעומת נהג צעיר שטרם הגיע לגיל 24. נהגים אלו נוהגים על הכביש בפזיזות, נחפזות, עם ביטחון מופרז ובחוסר זהירות. כמו כן, הם עולים על הכביש בסיטואציות מסוכנות יחסית, כמו למשל נהיגה כאשר רמת הערנות שלהם ירודה, נהיגה בשעות מאוחרות מאוד וכשמזג האוויר סוער בחוץ ומקשה על הראות. גובה המחיר מושפע מרמת סיכון וסיכוי גבוהים יחסית לכך שהנהגים הללו יהיו מעורבים בתאונת דרכים ויתבעו פוליסת ביטוח. מכאן, שהמחיר אשר הנהגים הללו נאלצים לשלם הוא פי 3 מזה של אלו אשר גילם עולה על 24 שנים.

ביטוח רכב  לנהג מבוגר
נהגים מבוגרים עולים פחות על הכביש, לכן רמת הסיכון שלהם נמוכה יחסית לחברות הביטוח, מכאן שהסיכוי שלהם להיות מעורבים בתאונת דרכים הוא קטן יותר יחסית לעומת אלו הצעירים/החדשים. אך בניגוד לעובדה זו, התגלה כי הנהגים המבוגרים בעלי סיכוי גבוה יותר להיות מעורבים בתאונה קטלנית. ניתן להוסיף ולומר כי יכולת הנהיגה הולכת ודועכת כמו למשל תפקוד הראייה, השמיעה, זמן תגובה איטי לעומת נהגים צעירים. כל אלו מהווים סיבות לכך שהנהגים המבוגרים יכולים להיות מעורבים או לגרום לתאונות דרכים.

סוכנות ביטוח
יש צורך לבדוק האם הסוכנות מוכרת בשוק ובעלת ניסיון בתחום והאם יש עליה המלצות יותר מאשר ביקורות. צריך גם לבדוק האם היא מציעה פוליסות ביטוח של פירמות מוכרות וטובות אשר תוכל לעמודנה בכיסוי עלותן.
כדאי מאוד לבדוק מהם תנאי הפוליסה, מה היא כוללת בתוכה, מחירה, מה היא מכסה (מה גובה הכיסוי המקסימאלי) ובאילו מקרים. יש להיזהר בבחירה של פוליסה זולה ואטרקטיבית יחסית לעומת אחרות כי לעיתים התנאים והשירותים שלה מאוד מוגבלים ונחשבים כבלתי אמינים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר