ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

הקשר בין נהיגה בטוחה למחיר ביטוח רכב

אם כל אחד היה נוהג בבטחה ולא היה קורה לרכב מאומה, ואילו בני אדם לא היו נפגעים בתאונות הדרכים, דיינו – וסדרי העולם היו מתהפכים, בהחלט: לא רק הנתונים המשמחים הללו היו מעקמים את זוית הפה מעט מעלה, אלא שגם היינו משלמים פחות לחברות לביטוח רכב, כשזה בפני עצמו אירוע חדשותי מכונן. מי שנקלע לתאונת דרכים כזו או אחרת צריך לשלם מחיר, מחיר גדול. ביטוחי הרכב נועדו להגן על המבוטח מפני רשלנותו – שלו, ולבלום את סכומי התביעה בגבול מסוים, כשחברת הביטוח מעניקה גב כלכלי.

מחיר ביטוח נהג חדש
הסיבה שמחיר ביטוח רכב לנהגים חדשים גבוה מאוד נעוצה בכך שחברות הביטוח זקוקות להיזון מהנתונים לגבי היסטוריית הנהג: האם יש לו תאונות קודמות או לא? האם שללו לו בעבר את רשיונו? אם התשובה על אחת מאלו חיובית, המחיר נוסק פלסים. במידה וזהו נהג חדש, לא יודעים מה ההיסטוריה הביטוחית שלו ולא לוקחים את הסיכון. הוא ישלם יותר, במיוחד כשהסטטיסטיקות מראות שנהגים חדשים נקלעים ליותר תאונות וחברות הביטוח סופגות את המחיר.

אם אני נוהג בטוח, למה אני צריך לשלם יותר?
מי שמשלם באופן אוטומטי יותר מן האחרים הם נהגים צעירים ונהגים חדשים, מי שהיסטורית הנהיגה שלו בטווח של שלוש השנים האחרונות מראה שיש לו שלילת רישיון או הרשעות בתביעות ביטוח רכב קודמות. מלבד אלו, ישנן סיבות נוספות למחיר יקר יותר: הרחבות וכיסויים נוספים שהנהג בחר להוסיף על הביטוח.

לנהוג בטוח – התשובה הישירה
מעניין מה היה קורה לו הכמויות של התובעים בחברות הביטוח היו פוחתות ב – 50% למשל. האם אז מחיר הביטוח היה יורד? סביר להניח שכן, ואפילו התחרות הייתה מושפעת מכך. לכן, רצוי להשקיע מעט יותר ריכוז בנהיגה ולמנוע את תאונת הדרכים הבאה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר