ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב לנהוג בטוח

הדבר הראשון שעושים לאחר שרוכשים רכב הוא לרכוש ביטוח רכב חובה על מנת לנסוע עם הרכב החדש. ביטוח רכב חובה הוא בגדר חובה במדינת ישראל מפני שהוא מגן על נזקי גופנו בעת תאונה.
אך כדי להיות מוגנים על הכביש לא די בלעשות ביטוח חובה לרכב, צריך לנהוג בצורה רגועה ופיקחית ולא לסכן את עצמך או אחרים בכביש.

מה זו נהיגה בטוחה?
נהיגה בטוחה היא נהיגה לפי כל כללי הזהירות. דבר ראשון, אין לנהוג על רכב בזמן שיכרון או עייפות, כיוון שבמצב זה הנהג לא שולט במעשיו ותגובותיו איטיות. על הנהג להיות מרוכז בצורה מלאה בנסיעה בכביש, לא לעבור את המהירות המותרת, לדעת לצפות את המתרחש למרחק, כלומר לשים לב לנהיגה של נהגים אחרים, לשמור על המרחק מהרכב שלפניך, לוודא שכל הנוסעים חגורים.

ילדים ברכב
ילדים, להבדיל ממבוגרים לא אחראיים על התנהגותם בצורה מלאה, לכן הם זקוקים ללמידה כאשר הם נמצאים ברכב. לכן, יש לוודא שהם חוגרים חגורות בטיחות, שאינם מתפרעים בזמן נסיעה וכמובן שיבינו שבזמן הנהיגה אסור להם לגרום להיסח דעת של הנהג.  אז מה עושים אם הילדים מפריעים בזמן נהיגה? מצאו להם עיסוקים לזמן הנהיגה על מנת שיהיו רגועים, הפעילו להם מוזיקה ושירו ותנו להם לשיר.

תינוקות ברכב
אם חשבתם שילדים לא מסוגלים לשלוט בהתנהגותם באופן מלא, הרי שתינוקות כלל לא מסוגלים. כולנו יודעים כמה קשה להמשיך בנהיגה מרוכזת כאשר תינוקכם פוצח בבכי קורע לב. אך חשוב להבין ולזכור שעדיף להתעלם מבכי זה לכמה דקות עד למקום שניתן לעצור באופן שלא יפריע לתנועה ולא לטפל בתינוק בזמן נסיעה.

חשוב לזכור
פוליסת הביטוח רכב מאפשרת להתגונן מפני טעויות שהתבצעו בכביש אך אין להסתמך על זה. פוליסת הביטוח לא מעניקה חיים. לכן חשוב מאוד לרכוש ביטוח רכב לאוטו במקרה של פגיעות אך עשו כל שתוכלו על מנת שלא תצטרכו להשתמש בו. סעו בזהירות, גלו סובלנות ושמרו על עצמכם ועל שאר הנוסעים באוטו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר