ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

בחירה חכמה בביטוח רכב

ביטוח רכב הוא אחד המוצרים שאנחנו לא יכולים להסתדר בלעדיהם. למעשה החוק בישראל מחייב כל בעל רכב לרכוש עבור כלי הרכב שלו לפחות פוליסת ביטוח רכב אחת, והיא פוליסת ביטוח חובה. ביטוח החובה למעשה יוצר סביבה בטוחה יותר משום שהוא מעניק פיצוי על הוצאות רפואיות ועגמת נפש כתוצאה מפגיעות גופניות תאונת דרכים. הביטוח הזה אינו מגן רק על נהג הרכב או הנוסעים שבו, אלא גם על הולכי רגל תמימים שנפגעו כתוצאה מתאונת הדרכים, ולכן הוא חשוב ומשמעותי כל כך.

ביטוחי רכב נלווים
חוץ מביטוח החובה ישנם עוד סוגים רבים של ביטוחי רכב נלווים, כאשר הביטוח המרכזי מבניהם הוא הביטוח המקיף. ביטוח מקיף מעניק לבעל הרכב פיצוי כספי במקרים של נזק לרכב מסיבות שונות בניהם תאונת דרכים, גניבה, אסון טבע או שריפה. גובה הפיצוי אותו בעל הרכב מקבל הוא בהתאם למידת הנזק שנגרמה לרכבו. במקרים של אבדן מוחלט לערך הרכב, כלומר יותר מחמישים אחוז משווי הרכב אבדו, מקבל הנהג פיצוי בגובה שווי הרכב לפני הנזק.

ממה מורכבת פוליסת הביטוח?
פוליסת ביטוח רכב מגלמת בתוכה את מידת הסיכון אותו לוקחת חברת הביטוח כאשר היא מבטחת את הנהג. במקרים בהם קיים חשש סביר שפוליסת הביטוח תתממש מכל סיבה שהיא, מחירה של הפוליסה יהיה גבוה יחסית. הקריטריונים לקביעה של הסיכוי הזה הם משתנים מאדם לאדם, ולכן מחירה של פוליסת ביטוח לא תמיד יהיה זהה בין מבוטח למבוטח.

כיצד רוכשים ביטוח רכב בחכמה?
היום מאוד מקובל לרכוש ביטוח רכב בצורה ישירה ללא כל תיווך של סוכן או סוכנות ביטוח. בדרך הזאת ניתן לשלם מחירים זולים בהרבה שאינם כוללים את עמלת התיווך של הסוכן. באמצעות בדיקה פשוטה ברשת האינטרנט ניתן לבצע השוואת מחירים ולקבל שלל הצעות לביטוח רכב במחירים משתלמים

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר