ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב מול ביטוח מקיף לרכב

ההשקעה ברכב – חדש או ישן אינה משנה את הרצון לשמור על הנכס. למרות שממילא יש לרכב ירידת ערך מטורפת משנה לשנה, עדיין שווה להשקיע סכום כסף בן אלפי שקלים מדי שנה, כדי להבטיח כיסוי של נזק גדול יותר בעתיד. ביטוח חובה הוא ביטוח שחייבים לעשות, משום שכך החוק דורש – לגבי כל בעל רכב, ואפילו אם הוא עומד ללא שימוש בחנייה. ביטוח מקיף לעומת זאת אינו מחויב מכורח החוק, אולם המציאות הופכת אותו לכל כך משמעותי.

קריטריונים לתמחור ביטוח חובה לרכב
אין הרבה אפשרויות בביטוח רכב חובה – הקריטריונים שמשנים את מחיר הביטוח תלויים בעיקר בגיל הנהג הצעיר ביותר לאוטו ובמינו, בותק הרישיון ואם יש לו הרשעות קודמות בתביעות ביטוח, או שלילות רישיון. אם התשובה חיובית לשתיים האחרונות, כנראה שהסיכויים שתאונה עם פצועים עולים לצערנו, וכך גם המחיר. בביטוח חובה התעריפים לא משתנים הרבה בין חברת ביטוח אחת לשניה ומצד שני מציעים – כל ביטוח החזרים על פי רמת ההשקעה.

קריטריונים לקביעת מחיר ביטוח מקיף לרכב
הביטוח המקיף לרכב כולל כיסויי ביטוח נגד השחתת הרכב, גניבתו, נזק כתוצאה מתאונה או מהתהפכות, מפגעי מזג האויר, שריפה ועוד. ישנן פוליסות ביטוח סטנדרטיות וישנם כיסויים נוספים והרחבות בביטוח מקיף לרכב. ביטוח מקיף במחיר משתלם  הוא ביטוח שאין בו דמי השתתפות רבים בזמן התאונה ועם זאת עדין איננו יקר, כמו – כן רצוי שיכיל כמה שיותר הרחבות ביטוח עם תקרת ביטוח גבוהה יחסית.

רכישה מפוצלת של ביטוחי רכב
את הביטוח המקיף ואת ביטוח חובה אפשר לרכוש באופן נפרד בין חברות הביטוח לרכב – החוק אוסר להתנות את קבלתו של ביטוח מקיף בעסקה שקושרת את ביטוח חובה לביטוח המקיף אלא מותירה למבוטח את הזכות לבחור בעצמו.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר