ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לבחור ביטוח רכב

מחקרים מראים כי הגורם לרוב תאונות הדרכים הוא הגורם האנושי מבלי כל קשר לאיכויות הנהיגה שלו. כלומר, גם נהגים סופר זהירים שמקפידים על כל חוקי התנועה והכללים המקובלים, עלולים להיות מעוברים בתאונת דרכים בסיכויים דומים לשאר אוכלוסיית הנהגים. יש לנו יכולת לשלוט על הפעולות שלנו, אולם אין לנו כל יכולת שלטיה על הפעולות של הסביבה העלולות לפגוע בנו. בשל כך חייבים לרכוש לפחות פוליסת ביטוח רכב אחת על מנת לנסוע בראש שקט.

פוליסת ביטוח חובה
פוליסת ביטוח החובה היא פוליסה שכל בעל רכב בישראל חייב לרכוש אותה על פי חוק, על מנת לעלות על הכביש עם הרכב. פוליסה זו מעניקה כיסוי בגין פציעות או פגיעות גופניות כתוצאה מתאונת דרכים, ולא מתייחסת כלל לשאלת הרכוש. בנוגע לפוליסת ביטוח החובה אין כל כך מקום לתמרון או משחק ולכן אין דרך הכי טובה לרכוש אותה מלבד לעשות זאת בפועל.

פוליסת ביטוח מקיף
בנוגע לשאר הביטוחים העוסקים בעיקר בנושאי רכוש יש דווקא הרבה מקום לתמרון. חברות הביטוח מתחרות זו בזו על כיסו של הצרכן ולכן מציעות מגוון רחב של פוליסות ביטוח מקיף המתאימות לאוכלוסיות שונות, עם צרכים שונים ובמחירים שונים. הדרך הטובה ביותר היא לבחון כל הצעה לפרטיה, כלומר מה המחיר של הפוליסה, מהם התנאים למימושה, מהם הכיסויים שהיא מעניקה, מהו סכום ההשתתפות העצמית וכן הלאה.

האם ביטוח מקיף מתאים לכולם?
ביטוח מקיף לרכב הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר בתחום ביטוח הרכב מפני שהוא מעניק לנו ראש שקט וביטחון. כלי רכב זה דבר יקר מאוד ולכן חשוב להגן עליו. מצד שני ישנו שוק גדול מאוד של רכבי יד שנייה זולים שפשוט לא משתלם לרכוש עבורם ביטוח מקיף. לרכבים מסוג זה מתאים יותר ביטוח צד ג´.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר