ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

השוואת ביטוח רכב אונליין

"הזמן הוא גלגל ענק", ומדי שנה מגיעים לאותה הנקודה שבה נאלצים לחדש ביטוח רכב, ולהכין את הארנק לקראת הוצאה בת אלפי שקלים. למרות הרצון העז לחסוך בכל מה שקשור לביטוח רכב – את התשלום היקר, את מסירת הפרטים לנציגי השירות באופן מייגע ואת החדירה לפרטיות, ואת ההתחבטות המחודשת בבחירת הביטוח הנכון לנו – אלו ועוד פרטים עלולים לעכב אותנו בעשיית הביטוח או אפילו להתחמק מעשייתו עד לרגע האמת. והאמת? אסור לנסוע ללא ביטוח חובה לרכב, אז מה, לא נחדש כבר את כל החבילה?

שירות חצי ממוחשב ומאוד מחושב
עבור מי שלא מעוניין להמתין דקות ארוכות על הקו של חברות ביטוח שונות עד למענה, הומצא שירות להשוואת מחירי ביטוח רכב, שלמעשה כך ניתן לאמוד את עלויות ביטוח רכב תוך השוואה בין כמה חברות שונות בתוך זמן קצר יחסית ובאותו יום.  השוואת המחירים נהוגה כך שנכנסים לאחד מאתרי השוואת המחירים, ממלאים את פרטי הרכב והנהג הקבוע ברכב, וממתינים למספר נציגי חברות ביטוח שיצרו קשר לאחר מספר דקות.

שירות חדשני – All Agents
ישנו שירות חדש שמאפשר לרכז את כל סוכני הביטוח בו, ושם כל מבוטח יכול לפתוח מכרז משלו לביטוח הרכב, על מנת שסוכני הביטוח "ישברו את הראש", יתחרו אחד בשני וינסו לזכות בעצמם במכרז. בשירות ניתן נכון להיות ללא התחייבות, והוא חסכוני כמעט כמו שירות השוואת מחירי ביטוח רכב אונליין .

האם זה ניתן לכל סוגי הביטוח?
השירות יכול להתאים לכל אחד מסוגי הביטוח לרכב הנפוצים: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. באתר ישנם כלים שמאפשרים לציין פרטים נוספים כמו נהיגה ושימוש ברכב בשבת, שילוב בין הפוליסות שעשוי ליצור בוזלה מסוימת במחיר ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר