ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סקירה חודש אוקטובר 2011

ההמלצה הרווחת בקרב בעלי הרכבים אשר עורכים ביטוח רכב בעצמם היא לערוך השוואת מחירים בין חברת ביטוח אחת לשניה, ולהבין מי מהן היא המשתלמת ביותר. חוקי המשחק נותרים בעינם, ובדרך כלל רק המחירים משתנים. רק באמצעות השוואת המחירים אפשר לראות מי המנצח החודשי עבור כל פוליסה, ורק אחרי שערכנו את התהליך אפשר לומר אם עשינו בחירת פוליסת ביטוח משתלמת או לא. ממש כמו בכדורגל, כשמבשלים את השער (כשמשווים בין פוליסות ביטוח) רגע לפני דקת הסיום, אפשר לפספס, אבל אם מבשלים אותו כמה מהלכים קודם ובזמן, הגול הוא בטוח.

מי השחקן שלנו לחודש אוקטובר 2011?
כשאנחנו רוצים למצוא את המחירים לביטוח רכב חובה, אנו חייבים את הנתונים של הנהג הקבוע הכי צעיר ברכב, ואת הנתונים של הרכב שאיתו אנחנו "משחקים". הפעם, מדובר בנהגת חדשה שיש לה ותק רישיון של שנה, לא ברור אם היא נחשבת לנהגת צעירה או לא עקב גילה הגבולי 21,  היא לא עשתה אמנם תאונת דרכים אולם שללו לה כבר את הרישיון פעם אחת. הרכב שבו היא נוהגת: רכב פרטי בעל נפח מנוע של 1,400 סמ"ק ויש בו לפחות כרית אחת של אויר.

התחרות ממש צמודה בין אחד לשני בביטוח חובה
ישנם 14 שחקנים בנבחרת, כאשר השחקן החלוץ הוא אליהו חברה לביטוח עם 2,527 ₪. מאחוריו עומדות עוד 3 חברות לביטוח בצורת משולש: מאחורי החלוץ במרווח של 214 ₪ עומדת חברת ביטוח מגדל, ומאחוריה עוד שתי חברות ביטוח באותה ישורת מגרש: מקו השער ועד אליהן יש הפרש ממוצע של 420 שקלים. מאחוריהם, שני קשרים שהמרווחים ביניהם נעים גם הם בין 150-200 שקלים. אחר – כך נשארים עוד 4 "פעילי הגנה" להם הנהגת תשלם 3,377 שקלים (פער של 850 ₪ מהחלוץ), 2 הבלמים מאחורה שווים רק שקל אחד יותר.

מי השוער במשחק הזה?
אין שינוי – השוער היה ותמיד יהיה חברת הפול, במחיר 3488 ₪, שאלו 961 שקלים יותר ממה שתשלם הנהגת לחברת אליהו. למרות שמדובר בשחקנית רכש חדשה יחסית, חברות הביטוח נרתעות מהיסטוריית שלילת הרישיון שלה ולכן מחירי הביטוח הממוצעים מעט יותר יקרים לבד מן הנושא שהיא חייבת לרכוש ביטוח רכב לנהג צעיר וחדש. המנצחת שהגיעה הכי קרוב לשער והבקיעה אם – כן, היא חברת אליהו חברה לביטוח בע"מ.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | ביטוח חובה |  צור קשר