ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה עלינו לדעת בבואנו לבטל בטרם עת פוליסת ביטוח רכב

כשרוכשים פוליסת ביטוח רכב, החוזה תקף באופן סטנדרטי למשך תקופה של שנה. מי שמעוניין להפסיק את החוזה בטרם עת, עליו לשאת בתוצאות של הפרת חוזה, ואי ידיעה לא תפתור אותו מעניין זה, משום שעיקרי החוזה ובכלל זה גם התנאים לביטול פוליסת ביטוח לרכב כתובים בפוליסה, והיה זה על אחריותו של המבוטח לקרוא את החוזה בטרם חתימתו עליו. נכון, המבוטח אמנם לעתים מבטל את הפוליסה בעל כורחו כמו למשל במקרה שבו הרכב עבר אבדן מוחלט או נגנב, ולכן חברות הביטוח ממיינות את הסיבות לביטול.

תקופת ביטוח מקוצרת? קנסות גבוהים!
מי שביקש לבטל את הפוליסה לביטוח רכב, לא זו בלבד שאמור לצפות לביטול הפוליסה אך ורק לאחר 20 או 30 ימים ממועד הגשת הבקשה, אלא שלא תמיד חברות הביטוח מאפשרות החזרי כספים למבוטחים במלואם. במקרה שבו המבוטח לא מרוצה מהשירות של חברת הביטוח וירצה להתנתק, יפסיד למעשה פעמיים: פעם אחת מהשירות, ופעם אחרת מכך שיגבו ממנו 10% מסך כל דמי הביטוח השנתיים ובתוספת של עד 10% נוספים לפי ראות עיניה של החברה.

מה קורה כשבאופן פתאומי יש צורך לבטל?
חברות הביטוח מתחשבות בסיבה שבגינה בוטל הביטוח, למשל – אם הרכב הושבת, נגנב או אבד, ניתן למצוא פתרון תחליפי – לעשות הקפאת ביטוח רכב, ואז ניתן לשמר את הזכויות של המבוטח לרכב הבא שיבוטח, או לקבל כפי המסוכם את ההחזרים בביטול זה.

מה קורה כאשר היוזמה לביטול מגיעה מצד המבוטח?
במקרה זה, לחברת הביטוח תישמר הזכות לחשב את דמי הביטוח שנותרו כאילו נועדו לביטוח קצר מועד. ההחזרים יכללו את דמי הביטוח, את התוספות – לקרנית ולמניעת תאונות דרכים. גם אם הוגשה לפני כן תביעה לתשלום של תגמולי ביטוח, חברת הביטוח תשיב את דמי הביטוח כלשון החוזה המקורי, אלא אם ישנם שינויים שהם לטובת המבוטח. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר