ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב- מידע והשוואת מחירים

כאשר עושים ביטוח רכב, מבטיחים החזרי ביטוח בזמן הצורך, אולם מה באמת כוללים החזרים אלו לעומק? האם ביטוח בחברת ביטוח אחרת יהיה יותר משתלם? התשובה נמצאת בכל פעם מחדש בהשוואת שתערכו מול חברות הביטוח באותה תקופה. בתקופה שבה אתם מנסים להקל עליכם את עלויות ביטוח רכב, רצוי לקחת כל הצעה לחוד והעירבון מוגבל, היות וניתן "לשחק" במחיר ממילא תוך שינוי בדמי השתתפות למשל ועוד. לא ניתן להפיק את המחיר מתוך עיון באתרי האינטרנט בלבד, יש לערוך השוואה מלאה, שכוללת הזנת פרטים בטופס ושיחות טלפון.

מתי סוגרים עסקה?
לאחר הזנת הפרטים בטופס מקוון, ממתינים שתוך זמן קצר נציגים מטעם חברת הביטוח יצרו קשר לפי הפרטים שהושארו בטופס. כך ניתן לאסוף פרטים לגבי הביטוח שיכול להתאים לכל המידות של המבוטח, הן מבחינה כלכלית והן על פי הסיכונים שמיוחסים לו בביטוח. לאחר שמדברים עם כל הנציגים, אפשר להגיע בקלות אל ההצעה המשתלמת ביותר. ניתן להסכים בטלפון על הפרטים, והחוזה המקורי נשלח באמצעות הדואר.

מתי ביטוח בתוקף?
הביטוח נכנס לתוקף מזמן היותו משולם, נכון לאותו התאריך. ביטוח שיש לו חותמת בנק וחתימת פקיד הוא ביטוח ששולם. חשוב כמובן שהתאריך יראה שנה ממועד עשיית הביטוח. בנוסף, ניתן לתבוע באמצעות הביטוח כל עוד קוימו התנאים הבסיסיים עליהם הוסכם בביטוח: כאשר הנהג לא נתון תחת השפעת סם או אלכוהול, הנהג נוהג ברשותו של בעל הרכב או אם הייתה עבירה על חוקי התנועה או על התמרורים ועוד.

מה צריך ועל מה אפשר לוותר?
ביטוח חובה הוא הביטוח הבסיסי, ואין אפשרות לבחור אם לעשות אותו או לא. כל בעל רכב חייב לעשות את הביטוח הזה. לגבי שני הביטוחים האחרים – ביטוח מקיף וביטוח צד ג´, הם אינם בגדר ביטוחים שחובה לעשותם אבל יש לקחת בחשבון כי עשיית ביטוח אומרת כיסוי ופיצויים. כשאין ביטוח – אין מקור לתבוע ממנו את הפיצויים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר