ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מושכר

ידוע, כי לכל בעליו של כל רכב חייב בביטוח חובה לפחות. אולם מה עולה בגורל הרכבים המושכרים ואיך יודעים להתאים את הביטוח בכל פעם מחדש לכל מבוטח ומבוטחת? תעשיית הביטוח לרכבים המושכרים שוקקת ופעילה, ממש בהתאם לתחום השכרת הרכבים עצמם. חשוב להבדיל כמובן בין ביטוח של רכבים בחו"ל לבין ביטוח לרכבים בארץ, שכן כאן בישראל התפישה הרווחת והחוק שונה ומותאם למציאות התחבורתית. בנוסף, אפילו חברות להשכרת רכב בפריסה עולמית משתמשות בביטוח רכב כפי שהחוק מחייב בארץ, ואותו לא ממש רוכשים כפי שעושים ביטוח לשנה, אולם המחיר דומה למחיר של ביטוח רכב זמני.

רכב שנוהגים בו – חובה לבטח אותו
השוכרים אמנם מקבלים רכב עם ביטוח, אולם הביטוח בנוי כבר בתוך החוזה, ובמילים אחרות – חברת ההשכרה מאפשרת לשוכר לבחור את הביטוח שמתאים אולם לפי ההיצע המוגבל שהועמד לרשותו – ועל פי טיב הקשרים של חברת ההשכרה עם חברות הביטוח שעובדות עימה. בדרך כלל בפוליסות הללו ישנו נוסח לדמי השתתפות עצמות גבוהים במיוחד, והם אלו שמייקרים את מחיר ההשכרה.

איך לשנות את הפוליסה לביטוח רכב מושכר?
אפשר לנסות ולבקש מחברת ההשכרה לשכור רכב עם פוליסת ביטוח מותאמת אישית, על מנת להיות עם יד על הדופק ולהבין בדיוק על מה משלמים בהסכמה ובמודעות. אם תיגרם חס וחלילה תאונה והשוכר יתברר כאשם בה, הוא יאלץ לשלם דמי השתתפות ראשוניים גבוהים למדי או כפי שיחליט בעצמו, ואולי אפילו ישכר לכיסוי של שכר טרחת עורך הדין.

למצוא ביטוח לרכב מושכר במחירים נוחים
בשביל למצוא את הביטוח המתאים לרכב המושכר, יש לקחת את הנתונים של הרכב עצמו – כולל מספר השלדה ומה שרשום ברישיון (דגם, שנתון, מספר כריות אויר, נפח מנוע), ולשלב שם את נתוני הנהג או הנהגים הקבועים ברכב. נהג שלא צורף לתוכנית הביטוח, לא יזכה לקבל פיצויים או להיענות בחיוב בתביעת ביטוח עתידית.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר