ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה זה מקיף?

מתוך שלל הביטוחים לרכב, נמצא גם הביטוח המקיף. אמנם אין חובה לעשותו, ובכל זאת רואים שיש פרסומים רבים ובעלי רכבים שחשים חובה לעשות אותו. הביטוח המקיף מעניק כיסוי כספי על נזקים שנעשו לרכב בעקבות מצבים שונים כי שהם מוגדרים בפוליסת ביטוח רכב, אולם אינו מונע את הנזקים. לכן, אפשר לקוות לנזק קטן ככל הניתן לרכב – אבל כדי להתמודד עם נזק קיים אפשר להשתדל ולהכניס את כל הסעיפים בביטוח שמסוגלים לפצות את בעל הרכב. בחירה חכמה בביטוח רכב מקיף תביא לכיסוי הנזקים הכספיים באופן מרבי.

איך עושים את הביטוח המקיף?
ההצעה הטובה ביותר היא לעשות סקר שוק. על פי הסקר מוצאים את חברת הביטוח המציעה את הצעת מחיר ביטוח מקיף הטובה ביותר, שתכיל יותר סעיפי כיסוי לנזקים ותשתלם כלכלית – ותעלה פחות. אולם בדרך כלל לא ניתן למצוא את הזמן הזה להתקשר לכל חברת ביטוח ולסקר אותה, לכך נועד עניין השוואת ביטוח רכב מקיף, שהוא מדלל את האפשרויות ומותיר רק את הטובות ביותר.

מה יכלול הביטוח המקיף הבסיסי?
ישנה חבילה סטנדרטית ומתבקשת בביטוח המקיף, שתכלול את הכיסוי בגיל התהפכות של הרכב (אפילו אם מידי עצמו) או התנגשות שלו ברכב אחר או בגוף אחר, התלקחות של הרכב, גניבה שלו, נזקים כתוצאה משיטפון, מחבלה בזדון ועוד. הוא יכלול בנוסף גם את הביטוח לצד שלישי במקרים מסוימים, וסל הרחבות ביטוח.

מה יכללו ההרחבות בביטוח המקיף?
הרחבות בביטוח מקיף כוללות ביטוח מפני גניבות תכולת הרכב, ואפשר לעשות ביטוח נפרד לרדיו דיסק ולכל המערכת (ישנם רכבים עם מערכות מושקעות בסך עשרות אלפי שקלים), שירותי גרר ודרך, תיקוני שמשות, כיסוי של שכר טרחת עורך דין תעבורה ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר