ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כל מה שצריך לדעת על מחירי ביטוח רכב

בדרך כלל, לכל החברות לביטוח רכב ישנו רישיון לממכר תעודות ביטוח על פי קריטריונים קבועים מראש. כל ביטוח שנמכר ללקוח חייב לענות על כללי המפקח על הביטוח במשרד האוצר, ויש לדווח לאותו גוף אפילו אם הוא יקר יותר מהמותר או זול מדי. המחירים בביטוח רכב משתנים על פי שיטת התמחור שנהוגה בכל חברת ביטוח, ומאז שהשוק פתוח לתחרות משנת 2004, לכל חברת ביטוח יש את ההצעה התחרותית שלה שמביאה אליה קהל יעד שירכוש את שלושת הפוליסות השונות.

השוואת מחיר – זו בעצם השוואת תנאים
מי שמעוניין להשוות בין מחירי ביטוח חובה ומקיף לרכב בחברות הביטוח השונות, יפנה לטופס השוואת המחירים המקוון ברשת. באמצעותו ניתן להגיע אל ההצעה המשתלמת ביותר מבין כל ההצעות שהוצעו לנו, וזה לאו דווקא אומר מחיר זול ביותר, אלא מה מקבלים תמורת אותו מחיר בכל מקום. במילוי טופס השוואת מחירים, שומעים הצעות ממספר נציגים של חברות ביטוח שונות שמפרטים את הסעיפים המתומחרים בביטוח – ומשווים.

ביטוח רכב הוא רשת הצלה
כשבכול זורם על מי מנוחות, לא תמיד חושבים להשקיע שקל ליום אפור של צרה. הרעיון בביטוח הוא שמשלמים עבור שירות שאולי מזדקקים לו, ויש הרי סיכוי שהכסף יונח בסופה של השנה על קרן הצבי. אולם אם תתבעו את הביטוח המקיף עקב עילה שרשומה בפוליסה, תוכלו לממש את הכסף שהשקעתם עד לתקרת הביטוח, כלומר אתם משלמים סכום סמלי לחברת הביטוח אולם ישנו סיכוי שמממשים בעצם מאות אחוזים מההשקעה הראשונית, ובכך מקבלים כיסוי על מרבית הנזק שיגרם לרכב.

איך רוכשים ביטוח מקיף – שהוא מקיף את הכול?
מי שמעוניין שלא להשאיר אף פינה אחת שחשופה לאי כיסוי מטעם חברת הביטוח רכב אם יגרם נזק לרכב, יכול לשאול על תוספות לביטוח מקיף. גם פה מומלץ לערוך השוואת מחירים בביטוח רכב, תוך כדי איזון מחיר הפוליסה בסעיפי ביטוח אחרים – לדוגמה, דמי השתתפות נמוכים יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר