ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב מקיף-היתרונות

פוליסת ביטוח רכב חובה הינה חובה על פי החוק ומשמשת לכם הגנה מפני פגיעות גופניות בזמן תאונה. פוליסת ביטוח רכב מקיף אינה חובה אך מעניקה לנהג הרכב לא מעט יתרונות ומעניקה לו הגנות וכיסויים. פוליסת ביטוח רכב מקיף עשויה להיות מורכבת בהתאמה אישית, בהתאם לרצונות הלקוח אך גם יכולה להיות פוליסת ביטוח רכב מקיף סטנדרטית.

מספר הגנות וכיסויים אשר מומלץ לכלול בפוליסת הביטוח המקיף שלכם:
ביטוח מקיף מפני גניבה
- כיסוי מפני גניבת הרכב הוא כיסוי המעניק שקט נפשי לבעל הרכב. גניבות רכבים קורות לעיתים קרובות במדינתנו לכן חשוב ורצוי להוסיף סעיף זה בעת רכישת פוליסת הביטוח המקיף.

מוסך מורשה- חברות הביטוח מאפשרות לכם לקבוע היכן אתם מעוניינים לתן את רכבכם לאחר פגיעה ברכב כתוצאה מתאונה. סידור הרכב אצל המוסך המורשה עשויה להיות יקרה יותר אך לעיתים כדאית יותר.

רכב חלופי- חברות הביטוח מאפשרות לכם להוסיף סעיף זה האומר שכאשר הרכב שלכם נמצא במוסך לתקופה ממושכת כתוצאה מתאונת דרכים, חברת הביטוח תספק לכם רכב חלופי לתקופה זו.
ביטוח סטריאו- לצערנו תופעת גניבת מערכות הסטריאו מרבים עדיין לא חלפה. לכן, במידה ואתם מחזיקים ברכבכם מערכת סטריאו יוקרתית, מומלץ כי תכניסו כיסוי זה לפוליסת הביטוח המקיף שלכם.

כיסויים אלו הם רק חלק קטן מן ההגנות האופציונאליות שניתן להכיל בפוליסת הביטוח רכב שלנו. בבואכם לרכוש פוליסת ביטוח מקיף, בדקו תחילה אודות מגוון הכיסויים שניתן למצע עבור רכבכם ובצעו השוואת מחירים בין החברות ביטוח המובילות. נסיעה בראש שקט היא נסיעה עם ביטוח רכב חובה ומקיף.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר