ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח כלי רכב רכים

משנת 1970 על כל רכב מנועי בעל מספר רישוי ממשרד הרישוי חלה החובה לעשות ביטוח חובה, ואילו זה בתמורה מכסה על ההוצאות בגין נזקי גוף שקרו בזמן תאונה. לא כן בעניין כלי הרכב הרכים, שלגביהם אין תקנות ברורות בחוק ולא ניתן לערוך להם ביטוח רכב, משום שאינם עונים במדויק להגדרות הרכבים המבוטחים אצל חברות הביטוח. לכן, כיום קיים היעדר מדיניות נהירה בנושא הביטוח, וכל מי שנוהג בכלי הרכב הרכים עלול למצוא את עצמו ללא כיסוי ביטוחי ולאחר נזק גופני, קירח מכאן ומכאן.

מהו כלי רכב "רך"?
כלי הרכב החדשניים שאותם אנו פוגשים במעלה הרחוב כדוגמת קורקינט חשמלי, אופניים חשמליות, אופניים רגילות, קלנועית, רכינוע, סאגווי ועוד. על מנת שאלו יוכלו לזכות בביטוח מידי חברות ביטוח למיניהן, עליהם לענות על התנאים של החוקים הישנים, שאינם מעודכנים כבר מזה שנים רבות. כך למשל אפילו כשדנים בסוגיית האופניים הממונעות – שאכן יש להן מנוע וגלגלים "זה לצד זה" יש התלבטות בנושא הביטוח לרכבים אלו. רצוי לברר כיום מול חברות ביטוח אם יש להם כזה ביטוח לרכבים מיוחדים.

מהי ההגדרה המסורתית לאופנוע או קטנוע?
כדי להבהיר אם רכב מסוים עונה על ההגדרה שהביטוח דורש על מנת שיחולו עליו תנאי הפוליסה, יש ללכת אל המקורות – קרי אל ההגדרה בחוק של אותו אופנוע או קטנוע. החוק מגדיר אותם כרכב בעל מנוע ושיש לו שני גלגלים זה לצידו של זה – או זה לאחר זה.

הנוהגים חשופים ופגיעים – איך יבוטחו?
הנוהגים והנוסעים על רכבים שלא דורשים רישיון נהיגה ולא ביטוח רכב נמצאים בשטח שבו ישנה תעבורה ומכוניות ולפיכך חשופים אף יותר לסכנות הכביש והסביבה. אלו יכולים בינתיים – עד שהחוק ישונה ותגדלנה האפשרויות בביטוח רכב, לעשות ביטוח תאונות אישיות או ביטוח מקיף לכלי הרכב, אם יש רצון לכך.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר