ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף רכב מליסינג מימוני

מי שמשתמש ברכב ליסינג מימוני ודאי יודע, כי עליו מוטלות כל ההוצאות הנדרשות לרכב – הוא זה שיקח את הרכב לטיפולים תקופתיים, לטסט, ישלם אגרות רישוי וביטוח. כלומר, ההליך הוא שחברת הליסינג שהיא גם בעלת הרכב תהיה הגורם העומד מול חברת הביטוח, אולם ניתן להעביר את החובה לבטח את הרכב לידי המשכיר – באם הודעה ניתנה עד לשלושים ימים מחתימת החוזה. במקרים אחרים, החובה תוטל על מי שרשום בחוזה הביטוח רכב כפי שסוכם בין שני הצדדים.

מה לעשות לפני הוצאת חוזה של ליסינג מימוני?
כפי שעושים בכל חוזה, רצוי לצמצם בעיות עתידיות ולמנוע אותן באמצעות סעיפי חוזה. כדי לדעת של מי האחריות לביטוח לרכב מליסינג (והרי יש צורך לפחות בביטוח חובה), חייב להיות סעיף בחוזה שמבהיר את העניין. על השוכר לקרוא בעיון את החוזה ולא להניח הנחות, שכן לא ניתן לעשות ביטוח רטרואקטיבי ולקבל את הכיסויים לנזקים שנעשו.

האם השוכר יכול לבקש להעביר את הביטוח לידיו?
חברת הליסינג מימוני שמבטחת את השוכר גובה ממנו גם דמי ביטוח, ופעמים רבות זה מה שמייקר מאוד את מחיר ההשכרה. מאידך, אותו שוכר יכול לבקש להעביר את אחריות הביטוח לידיו, על מנת שימצא פוליסת ביטוח רכב שכור זולה יותר בעצמו. לצורך עניין זה ניתן לעשות השוואת מחירי ביטוח בדיוק כפי שעושים לרכב פרטי.

חברת הליסינג – והאינטרס לבטח
לחברת הליסינג יש אינטרס גדול יותר לבטח את הרכב, משום שהוא מצוי בבעלותה. בפסק דין שנפסק בעבר נקבע, כי חברת הביטוח היא בסיס האם שצריך להיות אחראי לבטח את הרכב. במידה והוסכם כי השוכר הוא זה שיבטח בעצמו, עדיין האחריות לבטח את הרכב נותרת אצל חברת הליסינג – עד שימצא לה אישור כי הרכב אכן  מבוטח על ידי השוכר. 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר