ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

שאלות ותשובות בביטוח רכב

כל בעל רכב חייב לרכוש ביטוח רכב אחד או יותר, אולם לא כל מי שמחזיק בבעלותו כלי רכב יודע את כל מה שצריך לדעת על ביטוח רכב. לשם כך ריכזנו עבורכם באתר מספר שאלות ותשובות נפוצות במיוחד שיעזרו גם לאדם הפשוט ביותר להבין קצל יותר על ביטוח רכב, ויסייעו לו לבחור את הבחירה המתאימה לו ביותר, ולבצע את הרכישה הטובה ביותר של ביטוח רכב מבחינתו.

היכן הכי משתלם לעשות ביטוח רכב?
ישנן שתי דרכים לרכוש היום ביטוח רכב: דרך סוכנות ביטוח או סוכן ביטוח עצמאי, או באופן ישיר דרך חברות הביטוח. הפיסה המקובלת אומרת שסוכן הביטוח מעניק שירות טוב ואישי יותר אולם מחיר פוליסת הביטוח שהוא נותן גבוה יותר. למרות זאת תמיד ישנן הפתעות בשוק ולפני שרוכשים ביטוח כדי מאוד להשוות מחירים בשוק.

איזה סוגי ביטוח רכב קיימים בשוק?
ישנם שלושה סוגים של פוליסות ביטוח רכב נפוצות: ביטוח חובה שכל בעל רכב מחויב לרכוש ומתייחסת למקרים של פגיעות גופניות כתוצאה מתאונת דרכים, פוליסת ביטוח מקיף המתייחסת לנזקי רכוש שונים כתוצאה מתאונת דרכים כולל גניבת רכב, השחתה או אסונות טבע, ופוליסת ביטוח צד ג´ המיועדת לאנשים המעוניינים להגן על עצמם מפני תביעות רכוש כתוצאה מתאונות דרכים אך לא מעוניינים לרכוש את פוליסת הביטוח המקיף הנחשבת ליקרה מאוד.

איזה ביטוח מתאים לבעלי רכבים ישנים?
הביטוח המתאים ביותר לבעלי רכבים ישנים הוא ביטוח חובה בתוספת ביטוח צד ג´. רכב ישן מטבע הדברים אינו שווה הרבה כסף, ולכן לא משתלם לבזבז עליו אפלי שקלים כל שנה בביטוח. מצד שני מה קורה במידה ואנו גורמים נזק למישהו אחר? במקרים כאלו אנו נותרים חשופים לתביעות. ביטוח צד ג´ נותן לנו מענה טוב למקרה הזה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר