ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח חובה לרכב - פיצוי על נזקי גוף לאחר תאונת דרכ

תביעות ביטוח רכב כולן פועלות על פי חוק הפלת"ד משנת 1975, אשר חשיבותו רבה. מדובר למעשה באחריות מוחלטת של בעל פוליסת ביטוח החובה לשלם גם את ההוצאות של הנפגעים שנסעו עם הנהג ברכב, הוצאות של הנהג וההוצאות של הולך הרגל – כולם אם נפגעו מתאונה. אין צורך להוכיח כאן מי אשם – הפיצוי ישולם ובתנאי שניתן להוכיח כי נפגע בתאונת הדרכים הזו. ביטוח רכב חובה הוא ביטוח שיש לעשותו על פי חוק ופקודת רכב מנועי משנת 1970. מי שלא עושה כן – עובר על החוק.

מתי חל ביטוח רכב חובה?
ככל עניין ונושא במסגרת הביטוח שתובעים בו, יש לענות על הגדרות שהציבה הפוליסה מראש. לדוגמה: יש לענות על המושג : "תאונת דרכים" על מנת שיהיה ניתן להציג את הפיצוי, וכן יש להוכיח כי כל הנזקים שקרו בעקבות התאונה נגרמו בעטייה. על מנת שהביטוח יופעל על פי חוק הפלת"ד, צריכים להתרחש התנאים: "עקב שימוש", "למטרות תחבורה" ו"רכב מנועי".

ראשי נזק בביטוח חובה לרכבים
ראשי הנזק בביטוח חובה זה כאב וסבל. כלומר, מספיק שנגרם כאב לתובע, ושהוא סובל כתוצאה מהאירוע – בין אם מבחינה נפשית או בין אם מבחינה גופנית. בנוסף, מדובר גם על הפסד שכר – אם הפסיד כתוצאה מהתאונה שכר או הכנסות, אם הנפגע זקוק לעזרת הזולת בתפקוד. התובע יכניס גם סעיף בגין העזרים הרפואיים להם נדרש, ההוצאות הרפואיות וכן הלאה.

מה קורה בהיעדר ביטוח חובה?
לא ניתן לתבוע בכל מחיר את חברת הביטוח לרכב, משום שישנם תנאים בסיסיים לקיומה של תביעה, למשל – על הנהג שהיה ברכב להיות בעל רישיון נהיגה, הרישוי של הרכב אמור להיות בתוקף, נהג הרכב היה צריך ליטול את רשות בעליו, לא ניתן לתבוע ללא ביטוח חובה בתוקף או לאחר תאונת "פגע וברח".

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר