ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

משמעות הוותק של המבוטח בביטוחי רכב

בענף ביטוח רכב, ישנם קווים ברורים שעל פיהם ניתן לסמן את מחיר הביטוח לרכב. נהג שהוא זהיר אמור לשלם פחות על ביטוח רכב, משום שסיכויו לתבוע את הביטוח במהלך התקופה קטנים, ולהיפך. חברות הביטוח אוגרות את הנתונים שברשותן ומנתחות את הסטטיסטיקות מדי חודש. כך יוצא, שלאותו נהג יכולה להגיע הצעת ביטוח משתנה אם הוא פונה בחודש זה או אחר כדי לקבל הצעת ביטוח חובה ומקיף לרכב. ככל שהנהג יהיה ותיק יותר הוא ישלם פחות באופן טבעי, וזאת בתנאי שאין לו הסטוריית תאונות או שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות.

מדוע נהג ותיק משלם פחות?
ראשית, הנהג הותיק ישלם פחות מנהג צעיר או חדש, משום שיש לו יותר ניסיון על הכביש, הוא ינהג בפחות פזיזות ואולי הוא יודע מה זה לתבוע את הביטוח, וישתדל להמנע מזה. חברות הביטוח "אוהבות" נהגים זהירים אשר אינם תובעים כיסוי, אלא משלמים את דמי הביטוח מדי שנה. שנית, ככל שישנו ותק ביטוחי רב יותר (ללא "פגם" בשלוש השנים האחרונות), המחיר נותר זול.

ותק בנהיגה
הותק בנהיגה נספר מהיום שבו קיבל את רישיון הנהיגה, כלומר אין קשר בין הגיל שבו קיבל את הרישיון – זה יכול להיות גם בגיל 17, הגיל שבו "אפשר להתחיל" – להוציא רישיון נהיגה ולנהוג על מכונית פרטית או לסירוגין יכול להיספר החל מגיל 30 אם עשה בגיל הזה את הרישיון. מה שכן, "נהג חדש" או "נהג צעיר" ישלמו יותר על הביטוח.

משמעות הגיל בביטוח
חברות הביטוח נוהגות לחלק את הנהגים לשלוש קבוצות – נהגים צעירים שגילם אינו עולה על 24 שנים, נקראים גם "נהגים צעירים", נהגים שגילם למעלה מ – 24 שנים, יש גם נהגים מבוגרים, שגילם עולה על 40 או 50 ואלו מקבלים הנחה משמעותית בביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר