ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח מקיף לרכב שני

רכב שני בבית זוכה להטבות גדולות יותר בביטוח בדרך כלל, כמעט כמו הילד השני במשפחה, שנהנה מהזכויות שיש בבית. בביטוח מקיף, כשקיים בבית רכב שני לבני זוג נשואים או לכאלו שהם "ידועים בציבור" ובוחרים לעשות את הביטוח אצל אותה חברת ביטוח כמו הרכב הראשון, הם יקבלו פריבילגיות ייחודיות. מדובר בביטוח מקיף, ואותו ביטוח מקיף כולל גם את ביטוח צד ג´. כאשר מדובר ב"רכב שני", אפשר לומר שזהו רכב ראשון שיש עליו בעלות פרטית, , ואילו בנוסף לו, יש רכב שני צמוד אשר הועמד מטעם מקום העבודה של בן משפחה.

המחיר הוא אטרקטיבי
כאשר אומרים שהמחיר אטרקטיבי לרכב שני, למעשה מצמידים לו הטבות שונות, כמו למשל הקלה במחיר הביטוח, כיסויים אטרקטיביים נוספים כמו למשל ביטוח שמשות, ביטוח לארנק שהולך לאיבוד, כיסוי לשירותי דרך ולהחלפת גלגל, כיסוי למקרי מוות חס וחלילה ועוד. כשמדובר ברכב שני, תוך כדי שעושים לביטוח רכב מקיף השוואה, רצוי להבין מה אותן פריבילגיות שכל חברת ביטוח מציעה.

אילו קריטריונים צריך כדי לקבל את אותן ההטבות?
בדרך כלל מדובר על הרכב שהוא בבעלות פרטית ושיש לו מטרות שימוש פרטי ולא מסחרי. חשוב להראות כי הרכב הנוסף הוא ממקום העבודה (ניתן להוכיח על פי תלושים), יש תנאי מינימאלי באשר לשווי הרכב, צריך שיהיה לרכב עבר ביטוחי של 3 שנים לפחות ושלא הוגשה ברכב זה תביעת ביטוח רכב במהלך 3 השנים האחרונות.

תנאים נוספים שנדרשים כדי לקיים את הביטוח
על מנת שיהיה אפשר להעמיד תביעות ביטוח רכב בעתיד, יש לעמוד בכל תנאי הפוליסה, למשל שהנהגים הבלעדיים ברכב יהיו מגיל מסוים או בני הזוג או בעלי הרכבים בלבד. בנוסף, יש לציין כי רכב העבודה הוא המשמש כרכב העיקרי במשפחה ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר