ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מכרת מכונית? הביטוח לא פוקע

אם עד לפני מספר עשורים, דיני הביטוח (לפחות לרכב) התנהלו על פי הלכות המשפט האנגלי הנוקשה אשר טוען כי על הפוליסה להיות מתאימה אחד לאחד על פי הרכב והבעלים שלו וכי אינה ניתנת להעברה בגין כך, הרי שחל שינוי בנושא, במקום החוק האנגלי היה אמור להכנס לתוקף החוק השוויצרי, אולם משפטים רבים בארץ לא התנהלו הלכה למעשה לפי השינוי החדש. פירוש העניין, שאם עד לפני שנים אחדות לא היה ניתן להעביר ביטוח רכב בבעלות אדם המוכר את רכבו לקונהו, הרי שכים גם אם נותרה שארית תקופה בביטוח, ניתן להעביר אותה לבעלים החדש של הרכב.

העברת הביטוח לבעלי הרכב החדשים?
חברות ביטוח היו מתנהלות עד לא מזמן כך שלביטוח הייתה אמורה להיות זיקה אך ורק לרכב וכן לאדם שהוא בעל הפוליסה. כיום מרבית השופטים בבתי משפט לתעבורה נוטים לפעול על פי גישה זו. מצד שני, המבוטחים הקודמים מעדיפים לוותר על החזר פרמיות בעת ביטול ביטוח רכב, אולי לעתים זה לא משתלם כאשר נותרה תקופה קצרה בלבד עד לתום תקופת הפוליסה, ומעבירים אותה לזכות הבעלים החדשים של הרכב.

האם חייבים להעביר דרך הביטוח את הזכות על הפוליסה?
לעתים אין צורך בהעברת הפוליסה על שם בעל הרכב החדש. באם בעל הרכב הקודם מעוניין להעביר את התקופה שנותקה לזכות הרוכש, הוא יכול לוודא כי למעשה הפוליסה שרכש מכסה מקרי ביטוח שבהם מעורבים כל סוגי הנהגים, או לפחות סוג הנהג שאליו משתייך הבעלים החדש של הרכב.

מה יכול לעשות בעל הרכב אילולא הוא מעוניין להעניק את הביטוח?
אם בעל הרכב מכר אותו ורכש רכב חדש, גם אז הביטוח לרכב אינו פוקע, ניתן לעשות החלפת ביטוח לפני תום תקופה, ובהתאם לנסיבות לא יוטל קנס על נושא זה. כאן המקרה הוא מעט אחר – הרכב מתחלף אולם הנהג נשאר אותו נהג. כיום ישנה נטייה לאפשר להשתמש ביתרת הזכות לבטח את הרכב באותה חברת הביטוח מבלי להרע למבוטח את התנאים הנוכחיים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר