ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב בהתאמה אישית

במטרה לשרוד בשוק ביטוחי הרכב, ולהתמודד בתחרות הקשה מול כל שאר חברות הביטוח השונות, חברות ביטוח רבות המשווקות פוליסות ביטוח רכב שונות מציעות כל מיני מחירים אטרקטיביים של פוליסות ביטוח רכב לאוכלוסיות מיוחדות. הפילוח של אותן אוכלוסיות והגדרת מאפיינים ייחודיים לכל קבוצת נהגים בעלת מאפיינים דומים, מסייע לחברות הביטוח להעניק מחירים מוזלים לאותם לקוחות, וכך כולם מרוויחים: חברות הביטוח מרוויחות לקוחות, והלקוחות מרוויחים מחירי ביטוח רכב מוזלים.

ביטוח רכב לנשים
אחת מקבוצות האוכלוסייה המיוחדות היא קבוצת הנשים. מחקרים מצביעים על כך שנשים מעורבות בהרבה פחות תאונות דרכים בהשוואה לגברים, ולכן הסיכון שהן מהוות עבור חברות הביטוח נמוך בהרבה. העובדה כי נשים פחות ממשות פוליסות ביטוח מקיף או ביטוח חובה הופכת אותם לאוכלוסייה מועדפת עבור חברות ביטוח רבות שמוכנות מצידן להציע מחירים נמוכים יותר עבור פוליסות הביטוח הפופולאריות.

ביטוח רכב לדתיים
אוכלוסיית הדתיים שומרי השבת מקפידים על כל מיני חוקים והלכות דתיות מפורסמות. אחד המאפיינים של ציבור הדתיים היא העובדה שהם אינם נוסעים ביום שבת. באופן הזה הם מצמצמים את הסיכוי שיהיו מעורבים בתאונת דרכים בהשוואה לאלו שנוסעים בכל ימות השבוע, והעובדה הזאת מאפשרת לחברות הביטוח להציע להם פוליסות ביטוח רכב במחירים מוזלים יותר. במידה ויעשו שימוש ברכב ביום שבת, הם לא ייהנו מכיסוי ביטוחי ולכן ביטוח זה מתאים רק לאוכלוסיות שומרות שבת באמת.

ביטוח רכב לחיילים
בשונה מאוכלוסיית הדתיים, חיילים הם בדיוק ההיפך. חיילים קרביים נמצאים לאורך כל השבוע בבסיסים הצבאיים וביחידות שלהם ולכן עושים שימוש בכלי הרכב רק בסופי שבוע בהם הם יוצאים לחופשות הביתה. מדוע אם כן שישלמו עבור ביטוח רכב לתקופה מלאה? חברות הביטוח מציעות גם להן פוליסות ביטוח מיוחדות במחיר מוזל.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר