ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

לקראת עונת חידושי ביטוח רכב- הטיפים לרכישת פוליסה

כחודש לפני שהביטוח לרכב מסתיים, דואגות חברות הביטוח לרכב לשלוח אל המבוטחים הנאמנים שלהם הצעות מחיר אשר ממשיכות את הקו לחישוב ביטוח חובה וגם לחישוב ביטוח מקיף (תלוי איזה ביטוח עשו מולן), כלומר הצעות המחיר די דומות במהותן להצעה שהייתה דאשתקד, ונראתה לכם ההצעה הטובה ביותר דאז. ובכן, אם חברת הביטוח באה כל כך לקראתכם בשנה הקודמת וממשיכה את הקו כביכול ועושה שירות להגשת הצעת מחיר אפילו לפני שביקשתם בכלל, מה זה אומר? בעיקר, שתוכלו להשתמש בה לצורך השוואת מחירים מול אחרות.

אין חידושים אוטומטיים לפוליסת הביטוח
בביטוח רכב – צא ולמד כי למרות שזה נראה כמו הצעה להמשיך ולחדש את הביטוח באופן אוטומטי, הרי שלחברות הביטוח אין הרשאה לחתום במקום לקוח על חידוש הפוליסה או להאריך את תקופת הביטוח ללא הסכמתו באופן אוטומטי גם אם אינו פונה אליהן. ההליך הוא שהמבוטח אמור לתת את הסכמתו להמצאת פוליסת ביטוח לרכב חדשה.

פוליסת הביטוח הקודמת – טובה כשלג דאשתקד
גם אם קיבלתם תנאי פוליסה לביטוח רכב מעולה ואולי הטובה מכולן בשנה שעברה, אין זה משליך לגבי זה שהפוליסה תהיה טובה גם השנה מול הצעות אחרות של חברות הביטוח, במיוחד אם הנתונים שבגינם קובעים מחיר לרכב משתנים. בנוסף, בכל תקופת זמן אותה חברת ביטוח יכולה לשנות את תנאי הפוליסה ואת הסכומים כתוצאה משינוי בסטטיסטיקות של חברת הביטוח.

מקורות להנחה בביטוח
חלק מעניין התמחור של הפוליסות הוא עניין ההשתתפות העצמית בפוליסת הביטוח המקיף, עניין מוסכי ההסדר, עניין הנזק התוצאתי, סוגי הנהגים ויש הנחות שנובעות כתוצאה מהמשכיות של מבוטחים שנשארים להיות לקוחות של חברת הביטוח לאורך השנים, ואולי מרכזים גם ביטוחים אחרים באמצעותן.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר