ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכב ואמצעי מיגון לרכב

חברות לביטוח רכב כמו כל חברת ביטוח דורשות אמצעי מיגון שונים שהרכב יכיל, מסיבות שונות, ובעיקר משום שהרכב עלול להיות מועד לגניבה, לפריצה או שבעליו עלול לתבוע את הביטוח בתקופת החוזה הקרובה. כשמדובר על הביטוח לרכב בלבד (כלומר ביטוח רכוש), מדובר למעשה בביטוח המקיף. הביטוח המקיף מכסה באמצעות כיסויים סטנדרטיים הוצאות כלכליות בגין מקרי פריצה לרכב, גניבתו, פגעים מנזקי טבע ושטפונות, ואפילו שריפה של הרכב. חברות הביטוח תצענה למבוטחיהן מחירים לפי פוליסת ביטוח רכב בסיסית, אולם יכולות להתנות פוליסת ביטוח או הנחה בעשיית מיגון לרכב.

איך בוחרים את דרגות המיגון לרכב?
ישנן מספר סוגים של מערכות מיגון לרכב שחברת הביטוח תדרוש על פי דרגות סיכון שונות שחברות הביטוח משייכות אליהן את הרכב. לדוגמה: סוג הרכב, ערכו בשוק הרכב – האם הוא נחשב לרכב שאוהבים לפרוץ ו לגנוב אותו לצורך חלפים? לכאן נכנסים גם רכבים ישנים ואפילו רכבי שטח חדשים. גם צבע הרכב, או מקום המגורים של המבוטח מהווה גורם לשינוי בדרגת הסיכון של הרכב.

אילו אמצעי מיגון דורשים לרכב?
ראשית, ניתן לפתוח עם אימובילייזר מקורי, כזה שמותקן ברכבים חדשים. ללא שימוש במפתח המקורי, המערכת החשמלית תמנע את ההצתה או את התנעת הרכב. ישנה גם קודנית הפועלת על אותו עקרון, רק בהקשת הקוד הסוגי מותנע הרכב, וישנה אפשרות לטעון שהרכב נמצא בחניה מוגנת ושמורה (שער או מחסום למשל) וכן ישנו כיתוב או סימון לקיומה של מערכת מיגון ברכב.

אמצעים להרתעה
תביעות ביטוח רכב רבות נמנעו עד היות תודות למערכות הרתעה והתרעה וכן למערכות איתור הרכב. בין המערכות הללו ניתן למנות את האזעקה אשר הולכת ונמוגה משימוש עקב פגיעה באיכות הסביבה, אמצעי בדיקת נפח, סימון החלפים ברכב, איתורן ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר