ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

קביעת תעריפי ביטוח רכב

היום כל חברת ביטוח לרכב משתתפת במין תחרות לאיתור ולשימור לקוחות ביטוח רכב, משום שהתנודות בשוק הזה כה מהירות ודינאמיות – מדי חודש בחודשו המחירים משתנים אפילו באותה חברת ביטוח, מה שלא תמיד הלקוחות עצמם יודעים, אולם מי שמתעקש ובודק בעצמו בכל פעם שהוא צריך לחדש את הביטוח לרכב, מבין את זה כבר לבד: יש לבקש הצעות ביטוח רכב מכל חברת ביטוח, ולכן רצוי לערוך השוואת מחירי ביטוח בשבוע שלפני החידוש המיועד. הביטוח יכנס לתוקף עם תום תקופת הביטוח הקודמת ובאופן אוטומטי, ללא צורך בהתקשרות נוספת להפעלה.

מתעריף אחיד לתעריף מתחרה ומשתנה
עד לשנת 2004 השוק כבר היה "מאופס" על הרפורמה בביטוח רכב, שקבעה כי השוק נפתח לתחרות בין חברות הביטוח השונות, ואלו יכולות להציע זו מול זו מחירי ביטוח שאינם משתמעים לשני פנים – ישנן חברות ביטוח שמציעות מחירים באמת זולים ביחד לחברות הביטוח האחרות, כשהמחירים נבנים על פי אותם הפרמטרים אולם מידת הסיכון שכל חברת ביטוח רואה בעסקה משתנה.

התעריפים מתחילים מאיפה שאין סיכונים
המחיר המינימלי לפוליסת ביטוח רכב מתחיל היכן שנהגים זהירים נמצאים, כלומר – הנהגים הזהירים ישלמו את המחיר הנמוך ביותר לפוליסת ביטוח רכב. האם בין החברות הם יכולים להשיג מחיר נמוך אף יותר? הכול תלוי בדרך שבה מציגים את פני הדברים. מי שיציג טופס היעדר תביעות, יראה קילומטראז´ נמוך ברישיון הרכב ואולי היה לקוח קבוע בחברת הביטוח – יקבל עוד הנחות, לכן חשיבות השוואת מחיר ביטוח הרכב רבה.

איך מתמחרים את הביטוח?
ביטוח חובה – כמו גם ביטוח רכב מקיף מתומחרים לפי פרמטרים קבועים – בביטוח רכב זה יהיה לפי מספר הנהגים הקבועים ברכב, לפי גיל הנהג הצעיר ביותר, ותק הרישיון, כמות תביעות קודמות או שלילות רישיון. אפשר להוסיף לכך נתונים של הרכב כמו שנתון ודגם וכן כריות אויר ונפח מנוע, אולם בביטוח המקיף ישנם פרמטרים נוספים הקשורים יותר לרכב.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר