ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

טעויות נפוצות בביטוח רכב

לחברות ביטוח לרכב ישנה עגה משלהם, השפה המקצועית שבה הם משתמשים ואינה מובנת לנו ברובה כמו גם המשמעות שעומדת מאחורי המונחים בה עלולה להיות לרועץ למי שמבקש לעצמו ביטוח רכב משתלם ובעל יתרון על הפוליסות האחרות. תמיד יכולות להתבצע טעויות גם כאשר נדמה שרכשנו את הפוליסה הטובה ביותר כשמה שהציגו לפנינו זה בעיקר את הסעיפים המשתלמים, ו"שכחנו לשאול" אודות שאר הסעיפים והמקרים האפשריים לביטוח בפוליסה, וזה בדרך כלל תודות לנציג מכירות טוב. את הטעויות הללו ניתן למנוע על ידי קריאת מדריך ביטוח רכב מקיף ועשיר במידע.

מה זה גבול אחריות?
מונחים כמו "גבול אחריות" קריטיים במיוחד כדי להבין כמה חברת הביטוח תשלם לכם, למשל בתביעה של צד ג´. הייתם מעורבים בתאונת שרשרת, נקבע שאתם אשמים וכעת אתם חייבים לכל צד ג´ בתביעה פיצויים? מהרו לבדוק גבול אחריות בביטוח. לא ניתן לשנות זאת לאחר קרות התאונה, אולם ניתן להתכונן לכך מראש. תשלום שנתי נוסף לחברת הביטוח עשוי להגדיל את גבול האחריות כדי שלא תיאלצו לשלם עוד כסף רב כהשלמה.

האם כדאי להפעיל את הפוליסה?
בביטוח חובה, אין שאלת הפעלת ביטוח. באם נעשתה פגיעה בגוף של הנהג, של הנוסעים או הולכי רגל, מפעילים את הביטוח, אולם בביטוח מקיף עולה שאלת הכדאיות. מה סכום ההשתתפות בתביעה לעומת הסכום המבוקש? יכול להיות שלא ישתלם לפתוח תיק תביעה כשהנזק קטן יחסית והוא נמוך יותר מדמי ההשתתפות שמשלמים לחברת הביטוח כדי לפתוח תביעה.

לחדש את הפוליסה באותו מקום שהיה זול?
יש לבדוק בכל חודש מחדש את מחיר הפוליסה לביטוח רכב. אם לא עושים השוואה ביטוח מקיף לרכב עלול להיות יקר יותר, אפילו אם מחדשים את הפוליסה באותה חברת ביטוח שפעם הציעה לכם מחיר מציאה.  

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר