ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ענף ביטוח רכב בישראל האמת די מובן ופשוט

ביטוח לרכב במדינת ישראל הוא ענף הביטוח הגדול ביותר, באופן כללי. כנראה שהעניין קשור לכך שכל בעל רכב מחויב לעשות לפחות פוליסת ביטוח חובה באחת מחברות הביטוח לרכב, ואותם הלקוחות רוכשים גם את שאר הביטוחים – ביטוח מקיף או ביטוח צד ג´. ביטוח חובה מכסה את ההוצאות של נזקים גופניים, ביטוח מקיף מכסה הוצאות על נזקים שנגרמו לרכב של המבוטח, ביטוח צד ג´ יכסה על מקרי תביעות של אדם או גורם אחר שתובע את הבעלים של הרכב הפוגע בקשר לנזקי רכוש שעשה – בין אם למכונית או בין אם לכל רכוש אחר.

אפשר לפצל את הפוליסות בין חברות הביטוח
כל ביטוח שרוכשים – אפשר לרכוש אותו בנפרד מחברת ביטוח אחרת. המשמעות היא שאפשר לבקש הצעות מחיר ביטוח רכב מכן חברת ביטוח בנפרד ובעבור כל פוליסה בנפרד. כך אפשר לנתח טוב יותר כמה עולה לנו ביטוח חובה לרכב, מקיף ו – ג´. כאשר מתעמקים בדקויות של הפוליסה, קל יותר להגיע למחיר שווה לכיס וללב.

ביטוח רכב מקיף – פוליסה בסיסית והרחבות
אפשר להרחיב את הכיסויים שבפוליסת ביטוח מקיף סטנדרטית. לדוגמה, אפשר להוסיף ביטוח שמשות, ביטוח לתכולת הרכב – וביטוח נוסף למערכת הסטריאו ברכב שעלתה אולי כמה וכמה אלפי שקלים. ישנן חברות ביטוח שמוסיפות גם ביטח כיסוי על אובדן המפתחות לרכב ואובדן הארנק. כל תוספת כזו היא תוספת במחיר, חשוב לברר מה דמי ההשתתפות במקרה של תביעה.

ביטוח חובה – אין הרבה אפשרויות לתמרן
מלבד הניואנס שישנו שוני בהגדרה בין נהג חדש או נהג צעיר בין חברות הרכב – שוני שעלול לעלות בכמה מאות שקלים יותר לפוליסה (ככל שנהג צעיר מוגבל לגיל צעיר יותר כמו 21, הסיכוי שבן 22 יקבל מחיר פוליסה זול יותר גדל), פוליסת ביטוח חובה די דומות אחת לשני מבחינת סעיפי פוליסה ותמחור – נותר רק לעשות השוואת מחירים כדי לקבל את המחיר הזול והמשתלם מחברת הביטוח.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר