ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח לרכב ישן – איך ומה לבטח?

מבחינת כל שלל ביטוחי הרכב – חובה, מקיף ו – ג´, ישנו מאזן מסוים שיכול להתאים פחות או יותר ללקוח בעל נתונים מסוימים. למשל – לקוח שהינו בעל רכב ישן או "מיושן" לפי ההגדרה, הוא לקוח שיש לגביו הצעה אחרת מול חברת הביטוח, אם מתחילים בביטוח חובה, הרי שאין מנוס, אלא לעשות אותו, כל עוד הרכב ברשות בעליו. אפילו אם הרכב מושבת יש להודיע לחברת הביטוח, אולם לא ניתן לבטל את פוליסת ביטוח חובה עצמו, כפי שהמחוקק קבע לגבי רכב מנועי.

רכב ישן – יש לו מאפיינים מיוחדים
כלל הרכבים הישנים "זוכים" לתוספת מחיר בביטוח על כל סוגיו. ברכבים ישנים ישנו סיכוי גבוה יותר להקלע לתאונות דרכים או להיגנב, וזו הסיבה שחברות הביטוח תדרושנה מחירים גבוהים יותר הן בביטוח חובה והן בביטוח המקיף. היות וכך, לא תמיד ישתלם לבעלי רכבים ישנים לעשות ביטוח חובה וביטוח מקיף גם – יחד. על מנת למזער את סכום הכסף שישלם אותו מבוטח לחברות הביטוח, המבוטח יכול לבחור שלא לבטח את הרכב כלל בביטוח מקיף,או פשוט לבטח אותו בביטוח חובה ובביטוח צד ג´ בלבד.

רכבים ישנים – שייכים בדרך כלל לצעירים
מלבד התחזוקה המכאנית של הרכב שאינה תמיד מושגחת, רכבים ישנים אלו בדרך כלל שייכים לנהגים צעירים שיכולים לאפשר לעצמם לרכוש רכב בכזה סדר גודל של מחיר. אליה וקוץ בה, ביטוח רכב לא עושה הנחות לנהגים צעירים (או חדשים), אלא להיפך – הוא לוקח בחשבון את הסיכון המוגבר שאותם נהגים צעירים יעשו תאונה, מחבר אותו עם התחזוקה הקלוקלת של רכבים כאלו וביחד עם העניין שקשה להשיג ממילא חלפים מתאימים לאותם רכבים – המחיר רק הולך ותופח.

מה הפתרון לאותם הנהגים?
ישנם מספר פתרונות, שנובעים מהיכולת של המבוטח לתמרן בין סוגי הפוליסות שאותן ירכוש: הוא יכול לבחור בין רכישת ביטוח חובה בלבד, ביטוח חובה ומקיף ללא ביטוח צד ג´ או יחד עם ביטוח צד שלישי, ובמידת הצורך לבחור בביטוח צד ג´ ביחד עם חובה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר