ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כיצד נקבעים תעריפי ביטוח רכב בפועל?

רבים מהצרכנים בישראל כבר מכירים את הנוהל: המחיר למוצרים בכל מקום שהוא אינו סופי, אפילו כשמדובר בארנונה, במוצר מסוים שנמכר ברשת חנויות וגם בשוק הביטוחים לרכב. מי שמברר כמה עולה ביטוח רכב באינטרנט ומקבל תשובה מסוימת, או אפילו מקבל את ההצעה לחידוש פוליסת ביטוח רכב כחודש לפני תפוגת תוקף הפוליסה הנוכחית, הרי שאינו אמור לקבל זאת כמובן מאליו. זה מה שנקרא "צרכנות נבונה", כלומר – לא לקבל את המחיר כסופי או כמובן מאליו, אלא כחלק מעסקת "תן וקח". חלק מעניין הצרכנות הנבונה זה גם לדעת ממה מורכב חוזה הביטוח.

הרפורמה בביטוחי הרכב
בשטח כל פוליסות הביטוח לרכב חלה רפורמה משנת 2001, כאשר מחירי הפוליסות הפכו לתחרותיים בין החברות. כל חברת ביטוח יכולה להציע ביטוח רכב זול יותר מהמתחרים, כמובן שבגבול המוסכם כעל ידי המפקח על הביטוח שבמשרד האוצר. מאידך, חברות הביטוח ייקרו בהתאם את הפוליסות על פי גורמי הסיכון השונים שעלולים לפתוח תיק תביעה בחברת הביטוח במהלך השנה הבאה.

הצעות לביטוח רכב און ליין
אין ממש הצעות לביטוח רכב ממש און – ליין, אלא שיש להזין את הפרטים ולהמתין לשיחה מנציגי חברות הביטוח של הרכב. בתוך זמן קצר מהזנת הפרטים בטופס המקוון, יש לצפות למספר שיחות טלפון מנציגי חברות ביטוח שונות. או – אז יש לערוך השוואה בין מה שמציעים והמחירים לצד זה. לוקחים את ההצעה הטובה ביותר, וממשיכים אל השלב הבא.

השלב הבא בביטוח רכב
לאחר שקוראים את המדריכים לרכישת ביטוחי רכב, מקבלים מושג טוב יותר לגבי רכישת הפוליסה המתאימה ביותר, ויכול להיות שחברת ביטוח אחת היא בעלת אופציות גדולות יותר לבוא לקראת הלקוח. אפשר להגיש פוליסת ביטוח אחת לחברת ביטוח אחרת, על מנת לקבל הוזלה במחירים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר