ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

כאשר אתם צריכים לרכוש ביטוח רכב - למה לא אונליין

בעידן שבו מזמינים פיצה ממחשב או מטלפון, אפשר לסגור על השכרות רכב באמצעות האינטרנט או להירשם לשירותים שונים באמצעות חשבונות אימייל ומחשוב, ואפילו לשלם על אותם השירותים או המוצרים באמצעים הוירטואליים, למה שלא יהיה אפשר לעשות גם ביטוח רכב באמצעות הטלפון או המחשב? אותה לחיצת כפתור יכולה לשנות עולמות רבים, במיוחד כשמדובר בכיס הפרטי שמממן מידי שנה את הביטוח לרכב בסכומים "מתפרצים" של אלפי שקלים. בדיקה נכונה ומושכלת של סוגי ביטוח שונים או תמחור שלהם תוביל אל העסקה הנכונה.

לבחור ביטוח רכב אונליין באינטרנט
האינטרנט הוא שטח פרסום נוסף, נגיש ומזמין לקוחות ביטוח לשמוע מה ההצעה החדשה העומדת על הפרק בכל סוג וסוג של ביטוח – חובה, מקיף וגם ביטוח צד ג´. באמצעות האינטרנט אפשר לעשות השוואת מחירים, וזהו ההבדל הגדול שבין עכשיו לבין עשור אחד אחורה; באותם הזמנים עד לשנת 2001 המחירים היו אחידים ונהג עבריין היה צריך לשלם לביטוח כפי שמשלם נהג זהיר.

מה לקחת בחשבון כשעושים ביטוח רכב דרך השוואת מחירים?
את השוואת המחירים ניתן לעשות בכל שלב, אולם רצוי לעשות בסמוך למועד החידוש של הפוליסה. ראשית, מדובר במחירים עדכניים לפוליסות – המחירים עלולים להשתנות אחת לזמן מה ובכך השוואת המחירים אמורה להיות עדכנית ונכונה – והעסקה אמורה לשמור על איכותה. בכל מקרה, הרי תוקף הפוליסה יכול להכנס מזמן התשלום עליה בטלפון.

איך להשוות בין ים האפשרויות?
חשוב להבדיל בין הפוליסות השונות, ולדעת למשל מה מכסה ביטוח חובה, מה מכסה המקיף ומה צד ג´. לאחר שמכירים את הפוליסות הבסיסיות פונים לתמחור של כל סעיף בהן. חשוב להבין שישנם ניואנסים שאום יש להכיר – אין חכם כבעל ניסיון ולכן נכתבו על העניין מדריכים רבים באינטרנט.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר