ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

בחירת ביטוח מקיף בחוכמה

בימינו, אין ברירה אלא לעשות סקר שוק כאשר מעוניינים לעשות ביטוח מקיף לרכב, וזאת מכיוון שכיום, בשוק הישראלי, קיימות חברות ביטוח רבות אשר מתחרות זו בזו – תחרות זו יוצרת קשת מחירים רחבה שהנהנה העיקרי ממנו הוא הצרכן הישראלי. כאמור, מחירי הביטוח משתנים רבות בין החברות השונות ויכולות להגיע אף לאלפי שקלים בשנה.

ביטוח מקיף – ההגנה שלכם
ביטוח חובה לרכב יפצה כל אדם אשר נפגע כתוצאה משימוש ברכב מנועי בגין נזקי גוף ונפש בלבד. ביטוח צד ג´ יפצה את הצד השלישי בעת תאונה ואילו ביטוח מקיף לרכב, פרט לעובדה שהוא מכיל בתוכו ביטוח צד ג´, הוא ביטוח רכוש לכל דבר, תפקידו הוא לפצות אתכם בעת גניבה של הרכב, תאונה שלו, שריפה וכו´. במילים אחרות, ביטוח מקיף לרכב נותן לכם את ההגנה הרחבה ביותר שניתן לרכוש היום בשוק.

רכב הוא צורך
חשוב להזכיר כי רכב אינו דבר זול, וכי גניבה שלו היא מכה כספית גדולה (ועוד יותר לאלו אשר רכבם הוא רכב עבודה), וכי לעיתים אין ממי לתבוע בגין הנזק או הגניבה (ילדים אשר שורטים את דפנות הרכב, או גנבים שנעלמים לשטחים) ומכן נובעת החשיבות בביטוח מקיף לרכב. כיום לרובנו יש רכב שכן רכב כבר מזמן אינו בגדר מותרות אלא הפך הוא לצורך.

קביעת מחירי הביטוח
כאמור, כיום יש בשוק חברות ביטוח רבות, אשר רובם משתמשות באותם הפרמטרים לקביעת מחיר הפוליסה, אולם לעיתים מבקשים פרטים נוספים אשר יכולים להשפיע על מחיר הפוליסה לכאן ולכאן. לדוגמה, דבר אשר ישפיע על מחיר הרכב יהיה סוגו, שכן יש רכבים גניבים (כלומר, מבוקשים יותר על ידי גנבי הרכב) ועל כן תשלמו יותר בביטוחם. דוגמה נוספת היא מחיר הביטוח על רכבי יוקרה – מחיר הביטוח במקרה זה יהיה גבוה יותר שכן בעת תאונה, תיקון הרכב יעלה יותר.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר