ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

צריך לעשות ביטוח גם לאוטו

כאשר אנו מעוניינים לקנות רכב חדש אנו לוקחים בחשבון הראש ובראשונה את התקציב שלנו, אולם רובנו עושים את הטעות כאשר אנו לא מכניסים לחשבון עלות הרכב גם עלויות נוספות שמתלוות לרכישת הרכב, כמו עלות ביטוח לרכב, בין אם זה ביטוח חובה לרכב או גם ביטוח מקיף לרכב.

ביטוח חובה הוא חובה
במדינת ישראל מוטלת החובה על כל אזרח אשר בבעלותו רכב שבו הוא מעוניין לנהוג, שיהיה לו ביטוח חובה לרכב. ביטוח חובה לרכב מכסה את נפגעי התאונה מתאונות של גוף ונפש ועל כן חשיבותו ונהג אשר ייתפס נוהג ללא ביטוח חובה לרכב יעבור על חוק מדינה. את ביטוח החובה לרכב ניתן לקנות בכל חברת ביטוח שרוצים. סעיפי הפוליסה זהים בכל חברה שכן הם נקבעים על ידי משרד האוצר, אולם מחירם אינם זהה.

ביטוחים מומלצים
מעבר לביטוח החובה אשר נהגים מחויבים לעשות על פי חוק, מומלץ לעיתים קרובות לקנות ביטוחים אחרים אשר יכסו אתכם במקרים מסוימים. הביטוח הנפוץ ביותר אחרי החובה הוא ביטוח מקיף לרכב – ביטוח זה הוא ביטוח רכוש לכל דבר הוא מכסה כל נזק אשר נגרם לרכבכם בשעת תאונה או נזק שנגרם לרכבים אחרים (צד ג´). דבר זה מוביל אותנו לסוג ביטוח נוסף אשר נקרא ביטוח צד ג´ – ביטוח אשר מכסה אתכם מפני עלות לנזק שייגרם לרכב צד שלישי בתאונה.

השוואת מחירים
בשנת 2006 הוסר הפיקוח על חברות הביטוח דבר אשר הוביל לירידת מחירים משמעותית עקב התחרות הרבה שהוא יצר. התחרות הזו היטיבה מאוד עם הלקוח שכן כעת הוא יכול ביטוח מקשת מחירים רחבה אשר מכילים מגוון סעיפים בפוליסה. השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות יכולה להוביל לחיסכון של אלפי שקלים בשנה ממחירי הביטוח. ולכן, לפני שאתם סוגרים על חברה, היו בטוחים כי עשיתם סקר שוק והסגתם את המחיר הזול ביותר עבורכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר