ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

דברים שצריך לדעת על ביטוח רכב

כידוע, כל בעל רכב בימינו מחויב להחזיק בביטוח חובה לרכב אם ברצונו לנהוג ברכבו. כיום קיימות בשוק 3 סוגי ביטוחים: ביטוח חובה לרכב, ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף שכולם מוצאות על ידי כל חברות הביטוח אולם הן נבדלות בסעיפים שהפוליסה שלהם מכילה. חשוב אם כך, לעסוק סקר שוק קצר לפני שסוגרים על חברת ביטוח על מנת להשוות בין מחיר הפוליסה לבין התנאים שהיא מעניקה.

ביטוח חובה לרכב
ביטוח חובה הוא כאמור ביטוח אשר הנהג מחויב לעשות אם ברצונו להשתמש ברכב. אם ינהג הנהג וייתפס ללא ביטוח, שהרי הוא עבר על חוקי המדינה ויעמוד לדין. מטרתו של ביטוח החובה הוא לכסות את הנהג מכל פגעי הגוף והנפש הנגרמים לו עקב תאונה, כיסויים אלו כוללים הסעה לבית החולים, טיפוליים רפואיים, שיקום, פיצוי על אובדן ימי עבודה, מחלה, טיפוליים פסיכולוגיים נלווים וכו´. פוליסה זו היא היחידה אשר מוגדרת על פי חוק כך שבכל הנוגע לביטוח חובה, לא תמצאו הבדלים רבים במחיר.

ביטוח צד ג´
ביטוח צד ג´ בא לכסות אתכם מנזק אשר תגרמו לרכב צד שלישי בזמן תאונה, הביטוח יכסה את עלות תיקון הרכב הנפגע עד גובה מסוים וזה גם הפקטור העיקרי שמשמש להבדלים בין המחירים שמציאות חברות הביטוח. ניתן להוביל להוזלה של הפוליסה על ידי העלאת ההשתתפות העצמית וכן, העלה של תשלום עבור הפוליסה יוביל להורדה של ההשתתפות העצמית.

ביטוח מקיף לרכב
ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח רכוש לכל דבר. ביטוח מקיף יכסה את רכבכם בזמן תאונה כך שעלות תיקון הרכב בשבילכם לא תהיה כל כך גבוהה. בנוסף, ביטוח מקיף יכסה אתכם במקרים של גניבה, שריפה, שיטפון, רעידת אדמה וכו´. ככלל, ככול שהרכב שלכם יקר יותר, כך חשוב יותר לעשות ביטוח מקיף. כמו כן, חשוב לדעת כי ביטוח מקיף לרכב כולל בתוכו ביטוח צד ג´.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר