ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב

חידוש ביטוח רכב
הנה עברה לה עוד שנה ועליכם לחדש את ביטוח הרכב, כידוע חידוש ביטוח רכב איננו עניין של מה בכך ודורש מכם הנהגים בדיקה של עלויות הביטוח השונות ומה אתם מקבלים בתמורה לאותו הסכם שנעשה ביניכם לבין חברת הביטוח שבה בחרתם. כידוע ישנם סוגי ביטוחים שונים, ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. כמובן שהדרך הטובה ביותר לדאוג לעצמכם תהיה על ידי רכישה של שני הביטוחים הנוספים לביטוח החובה כלומר צד ג ומקיף. כל בחירה שתעשו הדבר החשוב ביותר תהיה בדיקה מדוקדקת של מה שמוצע לכם בביטוח כלומר, לבדוק האם בשעת צרה אכן יהיה מי שיעמוד לצדכם.

הדרך הטובה ביותר לחידוש ביטוח רכב תהיה על ידי ניסיון העבר, כלומר, לבדוק האם ובאילו מקרים נתקלתם וכמו כן עלולים להיתקל ומה אתם מצפים מחברת הביטוח לעשות במקרים כאלו. כאמור, אם בעבר נתקלתם במצב שבו הייתם זקוקים לשירות מסוימים מחברת הביטוח אך נוכחתם לראות שעל פי הסעיפים השונים בביטוח שעשיתם אתם אינכם מכוסים, כעת כאשר תעשו חידוש ביטוח רכב תוכלו לעמוד על כך כי המרכיב בביטוח שהיה חסר בעבר יהיה לצדכם כעת.

מחיר ביטוח הרכב משתנה בהתאם למרכיבים שלו(גרירה, השתתפות עצמית וכו) וכמו כן על פי הקריטריונים הבאים: גילו של המבוטח, הרכב עצמו וכל פרטיו הטכניים- סוג הרכב, שנת ייצור, נפח מנוע, מספר קילומטרים וכו, וותק הנהג, ההיסטוריה של המבוטח ( האם היה מעורב בתאונות בעבר וכדומה), מספר הנוהגים ברכב ומיגונו. חשוב לציין כי במידה שאינכם נוהגים בשבת ניתן יהיה להפחית ממחיר הביטוח. על כל מקרה חשוב לבדוק היטב את אשר מוצע לכם ויזכרו כי לעיתים מה שעולה בזול, עלול לעלות ביוקר בעתיד.

 

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר