ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מה צריך לדעת על ביטוח רכב?

ביטוח למכונית הינו דבר אשר מחייב כל אזרח שברשותו רכב ללא קשר למעמדו. כיום בשוק הישראלי מצויים סוגים רבים של ביטוחים לרכב, ועל כן מחובתו של כל אזרח עם רכב לדאוג לרכישה של ביטוח בתוקף. כיום קיימים 3 סוגי ביטוחים: ביטוח חובה לרכב, ביטוח צד ג´ וביטוח מקיף לרכב. במאמר זה נעמוד על ההבדלים שבין שלושת הביטוחים.

ביטוח חובה לרכב
ביטוח חובה לרכב זה ביטוח אשר מספק כיסוי כנגד פגיעות גוף ונפש בלבד כול המעורבים בתאונה. הביטוח מכסה את עלויות ההסעה לבית החולים, עלויות הטיפול, הפסד של ימי עבודה, ימי מחלה, טיפולים פסיכולוגיים נלווים, תרופות, השתלת איברים וכו´ – כול דבר בעצם שיש לו קשר ישיר לתנועה בהקשר של פגיעה בגוף או בנפש.

ביטוח צד ג´
ביטוח צד ג´ מספק כיסוי כנגד פגיעה בצד שלישי, כלומר, עם במקרב פגעתם ברכב אחר או בעמוד, לא תצטרכו לשלם את מלוא הסכום בגין הנזק שעשיתם (ישנה השתתפות עצמית). דבר זה יכול להועיל מאוד במקרה של פגיעה ברכב יוקרה שעלות תיקונו יכול להגיע למאות אלפי שקלים.

ביטוח מקיף לרכב
ביטוח מקיף לרכב הוא ביטוח רכוש לכול דבר, משמעות הדבר היא שהביטוח מכסה אתכם במקרה של תאונה (יממן את עלות תיקון הרכב, או במקרה של טוטל לוס, יממן את עלות הרכב), במקרה של גניבה, שריפה, שיטפון, רעידת אדמה וכו´. ביטוח מקיף לרכב אינו ביטוח חובה ועל כן, לא תמיד יסכימו חברות הביטוח לבטח את כול מי שמבקש. אם ברשותכם עבר של תאונות רבות, לא ירצו חברות הביטוח לבטח אתכם שכן אתם נמצאים ברמת סיכון גבוה. הדבר נכון לגבי עוד פרמטרים, שאולי לא ימנעו מכם להשיג ביטוח מקיף אך ישפיעו רבות על גובה הפרמיה.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר