ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח צד שלישי לבטחון מלא

פוליסת ביטוח רכב הינה פיסת נייר עליה רשומים כל תנאים לכיסוי מקרי ביטוח ואת הסכום הנקוב בפוליסה שמציין את תקרת הביטוח, כלומר – מה הערך המקסימלי שחברת הביטוח תשיב למבוטח במקרה תביעה. על כן, אותה פוליסה אינה הדרך למנוע את הנזקים לרכב או נזקי התאונות הקטלניות לצערנו שקורות מדי שבוע בכבישים, אלא יש לה שני תפקידים: האחד הוא להעניק פיצוי כספי למבוטח, והשני – הוא לשמש גורם מרתיע לעבריינות תנועה, שכן כל מי שתבע את חברת הביטוח בשלוש השנים האחרונות, נשלל רישיונו או עבר המון עבירות תנועה מועד לשלם על פוליסה יקרה יותר.

מה זה ביטוח לצד שלישי?
פוליסה הינה חוזה שיש לו שני צדדים: צד המבטח וצד המבוטח. הצד השלישי אם כן, הוא מי שאינו קשור לחוזה הזה ישירות – ומעוניין לתבוע את המבוטח בגין נזק לרכוש שנגרם לו מהרכב. הרכוש יכול להיות רכב שנקלע לתאונה ביחד עם הרכב המבוטח, גדר הפרדה, רמזור, חלון ראווה, מבנה מגורים או כל מבנה אחר וכן הלאה.

איך עושים ביטוח צד שלישי?
על מנת לעשות ביטוח צד שלישי – שנוכל להיות בטוחים לחלוטין, ניתן לפנות לכל חברת ביטוח לרכב ולבקש הצעה לביטוח רכב מקיף הכולל בתוכו גם את הביטוח לצד ג´, או לדרוש באופן נפרד הצעת מחיר לביטוח, במידה ומעוניינים בו ללא הביטוח המקיף.

להשוות בין הפוליסות לצד שלישי
ישנו כלי להשוואה בין הפוליסות ולתקשורת מהירה עם נציגי השירות של חברות הביטוח השונות. על ידי השארת פרטים בטופס המקוון באתר ושליחתו, אפשר לקבל שיחת טלפון ממספר נציגי חברות ביטוח עם ההצעה הטובה ביותר עבור הנתונים של הרכב ושל הנהג. ביטוח צד שלישי אינו מוצע רק לרכבים ממונעים, אם כי גם לנגררים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר