ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

סיבות שבגללן אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח רכב איכותי

 ביטוח רכב חובה הינו מנדטורי עבור כל נהג והביטוחים המשלימים לרוב יתכנו שיהיו לבעלי רכבים. ביטוח החובה מלבד היותו חובה הוא מספק הגנה וכיסוי עלויות עבור כל פגיעה בגוף שעלולה להיווצר כתוצאה מתאונה או פגיעה כלשהיא. הביטוחים המשלימים מספקים הגנה כנגד פגיעה ברכוש כתוצאה מתאונה או פגיעה כלשהיא.

כיסוי ביטוח החובה
ביטוח החובה מכסה כל פגיעה גופנית שנגרמה למבוטח, יושבי הרכב או כל אדם אחר שמעורב באופן כלשהוא בתאונה. הביטוח מכסה עבור פינוי גופני, אשפוז, ניתוחים שונים, טיפולים גופנים, פגיעה נפשית, המשך טיפול לאחר התאונה ועוד. ללא ביטוח זה יתכנו עלויות גבוהות מנשוא למעורב בתאונה שהוא לא יוכל לקבלם בשום מסגרת ביטוחית אחרת. כמו כן על מנת להוציא רישיון רכב חייבים להצטייד בביטוח החובה, ללא ביטוח זה לא תוכלו לקבל רישיון רכב.

עבור מה יש ביטוחים משלימים ?
הביטוחים המשלימים כשמם הם, משלימים את ביטוח החובה והם לא מנדטוריים אך הם מומלצים. הם נועדו לכסות עלויות פגיעה ברכוש שנגרמו. הם מחולקים לשניים. הראשון הוא ביטוח צד ג´. הוא נועד לכסות כל פגיעה ברכוש שנגרמה לכלי או לרכוש שמעורב בתאונה למעט הרכב המבוטח. הביטוח השני הינו הביטוח המקיף, הוא נועד לכסות כל עלויות שנגרמו לרכב או לרכוש כולל הרכב המבוטח. ביטוח זה מכסה גם בפני פגיעות טבע, גניבה שריפות ועוד.

אצל מי לעשות ביטוח ?
בחירת סוכן או חברת הביטוח הינו נושא חשוב מאוד שיש להתייחס אליו בכובד ראש. במקרה שנצטרך להפעיל ביטוח נרצה לקבל את המענה הטוב ביותר והשרות הטוב ביותר ולכן מלבד שיקולי התקציב בעת בחירת סוכן הביטוח לרכב חשוב מאוד לבדוק את טיב השרות שהחברה מציעה. מומלץ לעשות השוואה של ביטוחי רכב בין החברות השונות ולקבל המלצות מחברים ומכרים בבחירת סוכן הביטוח.


השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר