ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

ביטוח רכבי יוקרה וספורט

רכב ספורט הינו רכב המעניק נהיגה מהנה, ולו רק משום השליטה בביצועים ובמבנה הרכב שהופך אותו לכל כך יוקרתי: בדרך כלל יש לו מבנה פתוח עם שתי דלתות ושני מושבים בלבד, מבנה נמוך שמעניק לו מהירות, מנוע חזק שמעניק תאוצה מהירה לעומת בלימה חדה – ולהשלמת התמונה, אין לו תא מטען גדול. שלדת הרכב וחלקיו בנויים אלומיניום, סיבי פחמן ופלסטיק – חומרים קלים שמאפשרים את הביצועים הגבוהים. לא קשה להבין כי מדובר כאן על רכב יוקרה, אשר נזקק מן הסתם לביטוח רכבי יוקרה מהסוג שיתאים לרכב מיוחד כזה.

רכבי ספורט ומירוצים בישראל
ענף הספורט הפופולארי בעולם – מירוצי המכוניות חוקי בישראל כבר מתחילת שנת 2011, בעקבות אישור חוק הנהיגה הספורטיבית בשנת 2010 – כמובן בהתניה של בדיקת הרכבים לפני המרוצים ואישור מטעם המשטרה. גם לגבי רכבים שכאלו שנוטלים סיכון רב בנסיעה וגם לגבי רכבי ספורט שהם ממילא נחשבים לרכבי יוקרה בפני עצמם, הביטוח לרכב זה יהיה יקר פי עשרות מונים מרכב רגיל.

רכבי ספורט הינם יותר גניבים
רכבי הספורט הם רכבים המועדפים על ידי גנבי מכוניות למיניהם. עוד סיבה לייקר את הביטוח רכב, לא רק משום הכיסוי, אלא משום אפשרויות נוספות: התחברות למוקד איתוראן, השתתפות עצמית בפוליסה (כדי להפחית את הדמי ההשתתפות, מעלים את סעיף ההשתתפות בפוליסה בביטוח השנתי.

ההשתתפות העצמית בביטוח רכבי ספורט ויוקרה
כשמדובר ברכבים במחיר שנע בין 350 אלף ₪ ועד מליון ₪, סכום הפוליסה נע בין עשרת אלפי שקלים ובין 40,000 שקלים לשנה. בסכומים כאלו, יש באותו ביטוח רכב השתתפות עצמית  גבוהה – שיכולה להגיע גם ל- 7,500 שקלים יחד עם הגבלות נוספות, כמו למשל נהגים מעל גיל שלושים בלבד ועוד.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר