ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

מתי ביטוח הרכב שלך לא יכסה על הנזק?

מתי ביטוח הרכב שלך לא יכסה על הנזק?ישנם נזקים שהם בלתי נמנעים ברכבים, כמו לצערנו בתאונות דרכים שהאשם להם הוא גורם אחר מהנהג או נזקים שנעשו למשל בחניה, כאשר נשענו לכם על הרכב וקימטו לו את הפח, כאשר רכב חולף בכביש צפוף פירק את המראה הצדדית, כשילד עבר על כל המכוניות שברחוב וחרט עליהן או שנוצר נקב בגלגל, כאשר מנסים לפרוץ למכוניתכם, ובמקרה הטוב משאירים סימני עיקום בצידי הדלת, או במקרה הרע – חלון מנופץ ותכולתו נאבדת. על חלק מהדברים אין כלל כיסוי, ועל חלק מהדברים, למרות שישנו כיסוי בכלל לא מומלץ להפעיל אותו במקרים מסוימים.

להשתמש ברכב רק באופן חוקי
היות וביטוח רכב מטפל במקרים שנמצאים אך ורק תחת התנאים הנקובים בפוליסה, המסקנה היא שאילולא התנהג התובע על פי החוק והתנאים, לא יקבל את ההחזרים. מי שלא דיווח מראש על נהג צעיר ברכב לא יפוצה בזמן שלא היה ביטוח נהג צעיר בתוספות הנקובות. כמו כן אילו הנהג לא נטל את רשות הבעלים לנהוג ברכב או שגנב אותו – אזי לא יהיה פיצוי (אלא אם הרכב נגנב – יחול בהתאם ביטוח מקיף), אם הנזק נגרם כתוצאה מעבירה מסוימת, לא ינתן לכך גיבוי.

האם יש לרכב מיגון כפי שנדרש?
לעתים קרובות, חברת הביטוח דורשת למגן את הרכב באופן שירתיע או ימנע מגנבים להשתמש בו. במידה ועדיין לא הושלם המיגון, הפוליסה תהיה זולה יותר אמנם ובתוקף אך לא תכסה את הנזקים על פי התנאי בחוזה. המסקנה היא שהאחריות למיגון הרכב עוברת לבעליו – וככל שיקדים להוכיח כי ישנו מיגון ברכב על ידי הטופס לשינוי מיגון באמצע תקופה, כן ייטב.

לא לפגוע ברכב!
חברת הביטוח לא תחזיר החזרי ביטוח למפרים את החוזה גם במקרה של הונאת ביטוח; הונאה נחשבת גם אם תובעים את הביטוח על נזקים שנעשו לרכב במתכוון על מנת להזדכות בסכום הנקוב בפוליסה. בנוסף חל הסיכון להסתבך בעונש מאסר ובפתיחת תיק פלילים.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר