ביטוח רכב
צור קשר שירותיםתקנון גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
ביטוח חובה
ביטוח מקיף
ביטוח צד ג´

השאר פרטים לקבלת ביטוח רכב במחיר הכי זול

ביטוח נהג צעיר
ביטוח נהג חדש
ביטוח משאית
ביטוח למונית
ביטוח רכב ליום אחד
ביטוח רכב לתקופה קצרה
ביטוח רכב לסטודנטים
למה להשוות ביטוח רכב?
איך לבחור ביטוח רכב?
השוואת מחירי ביטוח רכב

רכישת ביטוח רכב תוך דקות – האם אפשרי?

אתם רוכשים את אחד המוצרים היותר יקרים שתקנו בחייכם – רכב. סביר להניח שתרצו לגונן על כל חלק בו, בין אם הוא חדש או לא - הרי ממילא נרשמת בכל רגע ירידת ערך בשווי הרכב. אז אם קורה לו משהו, זה לא רק עלול להוריד את הערך שלו, אלא מחייב הוצאות לא מועטות. כל שריטה חדשה בו נמדדת בסרט מדידה, כל שפשוף או עיקום פח ואפילו ניסיון פריצה לרכב מתקבלים – ובצדק, בשאט נפש. מצד שני, אילו היו מספרים לכם שיש מי שישלם לכם על מירב ההוצאות הללו,
האם לא הייתם רוכשים את הביטוח הזה?

מבחר של ביטוחים לרכב – מה הנכון בשביל?
לכל ביטוח יש היעוד שלו. יש רק שלושה סוגים של ביטוחים לרכב: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג´. אין שאלה בבחירת ביטוח חובה – הוא מחויב מתוקף החוק, והמחיר בו אינו ניתן למיקוח, ניתן למצוא את המחיר הזול ביותר באמצעות מחשבון ביטוח חובה. לגבי שני הביטוחים האחרים – מקיף וצד ג´, אפשר להחליט בנפרד.

לרכוש ביטוח מקיף בתוך דקות
הביטוח המקיף שכולל באופן אוטומטי גם את צד ג´ נרכש באופן נפרד מביטוח חובה. ניתן לרכוש אותו כחבילת ביטוח מאותה חברת ביטוח, או לנסות ולברר עבורו מחירים בחברות ביטוח רכב אחרות – ואת זה עושים במהלך פשוט וקל של השוואת מחירי ביטוח רכב.

להשאיר פרטים ולקבל שיחה בתוך זמן קצר
הרעיון בהשוואת המחירים בביטוח רכב הוא שנחסכים לכם זמן וכסף יקרים – אתם לא נאלצים להישאר בהמתנה לסוכנים ולעשות סבב טלפונים, אלא שלאחר השארת פרטים באתר האינטרנט, הם אלו שישיבו אליכם את ההתקשרות הטלפונית, ובתוך זמן קצר ממועד השארת הפרטים שלכם.

השוואת מחרי ביטוח רכב

כל הזכויות שמורות לקולביט - שירות השוואת מחירי ביטוח הרכב של ישראל! השירות שלנו מאפשר לך להזין את פרטי פרטי הרכב והנהגים ולקבל הצעות מחיר לרכישת ביטוח רכב ממיטב חברות הביטוח בישראל ובמחירים הוגנים ומשתלמים. את הצעות המחיר לרכישת ביטוח רכב תקבלו בתוך זמן קצר ביותר. באתר שלנו תמצאו מידע מקצועי על תחום ביטוח הרכב, ביותר גם על: ביטוח רכב, ביטוח מקיף וביטוח חובה. באתר תקבלו בנוסף תקובות לכל שאלותיכם וטיפים ממומחי ביטוח רכב.


מפת אתר | צור קשר